21 lutego 2014

Moja szafa :)

Hej ^ ^

Co tam słychać? :) Ja mam ferie, już tydzień minął, stanowczo za szybko. W sumie w tym tygodniu nic ciekawego nie robiłam ;/ leniłam się. Ale za to jutro na zdjęcia w końcu ^^ Wykorzystam swój aparat w plenerze :) haha ^^ no i w następnym tygodniu nagrywamy z klasą wstęp do 100 dniówki po raz drugi, za długa historia by pisać czemu ponownie. Ale na pewno co innego nagrywamy niż wcześniej Wstęp tu są zdjęcia :)

I wgl będę się uczyć, odrobię co trzeba. Będę rozwiązywać testy maturalne, ale nie cały czas, zobaczymy co czas przyniesie :)
A dziś notka o mojej szafie. Raczej w co niej mam, w czym chodzę najczęściej :) takie coś mi przyszło na myśl :D

Sukienki-jak byłam o wiele młodsza, uwielbiam chodzić w sukienkach, zmieniło się się to w gim ;_; A teraz od jakiś 2 lat znów zaczęłam :) posiadam 4 na lato i tylko 1 na zimniejsze dni, co niedawno ją zakupiłam :)
Mam nadzieję że niedługo znów jakąś zakupię ;)


Spódniczki-to samo jak sukienki, jak zaczęłam chodzić do gim, to przestałam w spódniczkach, odkąd chodzę do liceum, zaczęłam zakładać tą część garderoby *-*


Sweterki-uwielbiam, szczególnie w zimę, te 2 czyli żółty i obok zrobiła mi mama ;DD


Koszule-tutaj dziele się z siostrą, która lubi nosić koszule i bluzy ^^ też zaczęłam uwielbiać :)


Bluzy-kiedyś częściej chodziłam w bluzach, teraz przerzuciłam się na inne ubrania, ale mam kilka bluz :)


Leginsy-przekonałam się do nich z 2 lata temu, wcześniej nie miałam zamiaru nawet przymierzyć. Moja ulubiona część garderoby <3 są najwygodniejsze :) muszę zaopatrzyć się we 2 pary ^^


Rurki-no to nie mam ich za dużo :C no i tak jak się uprę na jedne to w jednych chodzę :D


Spodenki-no wiadomo, w lato to podstawa :)


Bluzki z długim rękawem-nie przepadam, ale mam kilka :)


Bokserki, na ramiączka koszulki-uwielbiam, uwielbiam, nawet w zimę chodzę <3


Koszulki na krótki rękaw-też dzielę z siostrą i dużo tego nie mam :) ale nie mam co narzekać :)

Oprócz tego jeszcze mam 2 marynarki, dresy <3 w domu zawsze chodzę w dresach albo leginsach :)
Najczęściej kupuje Croppie, Housie, Reserved. 
Jednak szkoda że nie ma u mnie Zary, New Look'a, New Yorkera, H&M muszę do Wawki jeździć ;/ i nie stać mnie zbytnio żeby kupować kilka ciuchów w miesiącu, ale nie narzekam :D

Jutro na zdjęcia :) paaa

57 komentarzy:

  1. Uwielbiam sukienki, chociaż jest ich naprawdę mało w mojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo, te bluzki z długimi rękawami masz w fajnych kolorach. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się druga spódniczka od prawej, jasny sweterek obok żółtego, koszule, paski <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ciuchy <3 Bardzo fajny blog
    widać że się starasz! :)
    Serdecznie zapraszam wszystkich do mnie :)

    OBSERWACJA = OBSERWACJA
    KOMENTARZ = KOMENTARZ

    http://our-dynamic-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że na bogato w Twojej szafie! ;) U mnie chyba najwięcej jest spodni i swetrów. Też chciałabym móc wpadać do Warszawki na zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja w tym roku polubiłam spódniczki i sukienki - zamierzam duże zakupy ^^ cudne ciuszki, najbardziej spododobały mi się szorty w czerwone paski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak fajnie, że mama zrobiła Ci sweterki będą niepowtarzalne .
    Ja legginsy uwielbiam, nie chodzę w nich tylko w lato.

    OdpowiedzUsuń
  8. O sweterki zrobione przez mamę lub babcię są najlepsze! ;)
    Ja też niedawno pokochałam spódniczki i sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobra notka, planuję podobną:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy byłam młodsza również nie przepadałam za legginsami, czułam się niekomfortowo. Od pewnego czasu z pewnością się do nich przekonałam. Są wygodne i można tworzyć z nimi wspaniałe stylizacje.

    Wysyłam cieplutkie pozdrowienia.
    yumi-yumi-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bardzo rzadko chodzę w spódniczkach a mam ich od groma;) Lubię je kolekcjonować;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ! Pomysłowy post :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam strasznie mało ciuchów w których chodzę, wszystko leży w szafie i szkoda mi to wyrzucać :(
    Nie chodzę w krótkich spodenkach, czasami w lato na zdjęcia a na co dzień legginsy, nawet jak jest gorąco. Nie lubię swoich nóg więc wstydzę się w nich chodzić :(


    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. masz świetne rzeczy ;33

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz śliczne rzeczy.Ja mam prawie zapchaną szafę a wychodzi na to ,że chodzę tylko w kilku z nich.I tak już wyrzuciłam połowę zbędnych rzeczy.Masz bardzo ładne spódniczki, ja ich nie noszę ,chociaż bardzo bym chciała.Nie lubię moich nóg :c
    worldnastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ładne rzeczy, a jak ich dużo o jacie!:) ja to jestem minimalistka jedna para spodni, bluzki, swetra itd... ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Sporo masz tych rzeczy, wszystko jest bardzo ładne. Najczęściej chodzę w spodniach, ale ostatnio zaczęłam przekonywać się do spódniczek.
    www.jestemfaustyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dużo masz tych rzeczy ! :D Ładne spódniczki. :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Też kiedyś nie przepadałam za noszeniem spódniczek czy sukienek ale od kiedy chodze do liceum polubiłam!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje ferie niestety skończyły się już trzy tygodnie temu :D Ile rzeczy masz w tej szafie :D
    Wspaniały blog! Zapraszam do mnie http://moadrafts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ja mam strasznie mało ciuchów (serio ^^), najwięcej swetrów i dżinsów :)

    u mnie konkurs, do wygrania szablon, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja właśnie jestem w gimnazjum i nie cierpię nosić sukienek :D

    Zapraszam: by-lolka.blogspot.com
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi się już ferie skończyły :(
    Zapraszam: http://hello-donia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne ciuchy, jest czego pozazdrościć :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow, sporo masz rzeczy danego rodzaju. Ja teraz jestem w gimnazjum i jakoś znielubiłam sukienki i spódnice, ale mam nadzieję, że mi to minie, bo to fajne części garderoby.

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Dużo rzeczy ;)
    http://ggaabii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Też mam ferie i zgadzam się z Tobą - ferie mijają za szybko!

    OdpowiedzUsuń
  28. legginsy <3 <3 takze uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie tu u ciebie;) Zapraszam do siebie
    http://nictitatingmmembrane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Sporo masz tych ubrań. :D Spodobała mi się ta koszulka z długim rękawem biała w granatowe paski ;d <3
    Ja też mam ferie, w sensie takim, że tydzień w domu jestem, bo chora. xd
    zatrzymujac-czas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. ciekawy post :) ja najczęściej chodzę w spodniach i sweterkach :)

    OdpowiedzUsuń
  32. pierwsza sukienka w kwiatki wygląda ciekawie :) pokaż się w niej kiedyś :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawy post ;)
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. ciekawy post :)
    http://sunsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. swietny post równie blog to już jest wielki plus! Ach ta spódniczka w stookrotki jest boska :)
    zapraszamy do siebie zostaw po sobie jakiś ślad
    clarrieancarrie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny post! :D W najbliższym czasie zrobię podobny u siebie ;)
    Dużo masz koszul, w przeciwieństwie do mnie :<

    OdpowiedzUsuń
  37. Pokaźna kolekcja koszul:) Daj jedną;):D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://glammadz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Masz bardzo dużo ubrań! :)

    Zachęcam do obserwowania i komentowania mojego bloga. :)
    diamonds-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Spora ilość ubrań ;) Zazdroszczę Ci umiejętności chodzenia w spódniczkach <3

    http://inspiredbylifeman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale super spodenki :D

    http://lethaal.blogspot.com/
    Proszę o klikanie w linki . Sama wiesz jakie to dla mnie ważne :) Odwdzięcz się obserwacja i komentarzami :)

    OdpowiedzUsuń
  41. świetny blog :) obserwujemy?

    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. ja prawie nic w szafie nie mam, bo wszystko na mnie wisialo :/

    OdpowiedzUsuń
  43. Jejku jak dużo ubrań *.* ja uwielbiam chodzić w sukienkach i spódniczkach ale latem, zima wole bluzę czy sweterek i rurki - wygodniej :))

    starfromsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Też bym chciała mieć ferie ;D Fajne ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja też jeszcze nie cały tydzień... ;/
    Ale masz wspaniałych ubrań *.* Śliczne masz szorty ;))
    Może wspólna obserwacja ?
    Pozdrawiam.

    www.Klaudia12-klaudunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny post fajny pomysł śliczne ciuszki<3

    OdpowiedzUsuń
  47. też myslalam o tego typu wpsie:)
    bo takie uwielbiam ;]

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane