1 lutego 2014

New dress

Hej :)
Dziś dla was mam zdjęcia mojej sukienki na 100 dniówkę :) którą kupiłam tydzień temu. Za bardzo nie chciałam iść na bal i nadal nie jestem przekonana do tego, no ale idę...

U mnie nic ciekawego, za 2 tyg mam tą 100 dniówkę i ferie *-* w szkole, męczą wypracowaniami i referatami ;__; to tego sprawdziany i kartkówki lool
Wczoraj wyszedł teledysk One Direction - Midnight Memories <3
Teledysk jest świetny, ale według mnie poprzednie teledyski jak BSE czy SOML, są o wiele lepsze ;) Inaczej sobie wyobrażałam do tej piosenki teledysk, ale cóż, trochę się zwiodłam :C ale piosenka tak jest super i nadal ich kocham <3
A teraz moja sukienka :))
PRZÓD

TYŁ


No to wszystko :) Nie chciałam czarnej, no ale mam czarną haha :) dobrze się w niej poczułam ;)

35 komentarzy:

  1. Śliczna sukienka! :)
    Kocham tą piosenkę i teledysk <3

    nesssy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam za rok studniówkę, ale napewno będę miałam czarną sukienkę :P

    http://lookofheaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka bardzo ładna. Lubię koronkowe wstawki. Ja miałam już swoją studniówkę 2 tygodnie temu. A za dwa tygodnie studniówkę ma mój chłopak. I nie mów, ze nie chce Ci się iść - studniówka to bardzo fajna sprawa! Ja na swojej ubawiłam się świetnie! Jedzenie, sala, muzyka - wszystko było super! Tez nie chciałam czarnej sukienki, więc miałam chabrową. Szukałam podobnej do Twojej, ale kupiłam zupełnie inną. Po prostu spodobała mi się i już! ;) Zdjęcia mojej sukienki i zdjęcia ze studniówki oraz poprawin studniówki u mnie na blogu - zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka śliczna :) No też troszkę się zawiodłam na teledysku, ale ważne, że piosenka jest MEGA :D

    http://oneewayyorranotherr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna sukienka ♥
    http://everythingandnothinng.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. :)
    to chyba przez tą opóźnioną zimę taki leń...


    sukienka super
    tylko szkoda, że czarna, a nie jakiś pastelowy kolor na przykłąda
    zgadzam się, ze SOML jest świetny teledysk ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. mam nadzieje,ze dodasz zdjecia ze studniowki :) ja tez mam za 2 tyg :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna ! Będziesz się cudnie prezentować :* Udanej studniówki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna ! udanej 100dniówki ;D no i powiem szczerze że zazdroszczę bo od mojej upłenęło już sporo la a z miłą chęcią bym ją powtózyła ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna ta sukienka, musisz iść na studniówkę - będziesz w niej zjawiskowo wyglądać ;))
    Piosenka One Direction mi się podoba !

    Zapraszam do mnie:
    http://magic-music-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. I dobrze, że masz czarną, bo ta sukienka jest śliczna! :)

    Zapraszam do mnie! marpleous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. http://xoprimaxo.blogspot.com/

    obserwuje! zapraszam do mnie!
    Ładna, klasyczna sukienka! super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jezu jaka śliczna, pokaż zdjęcie jak leży na tobie :)
    pannaaleksandraaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładna sukienka ;) Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna, bardzo mi się podoba <33
    ♥blog-klik♥

    OdpowiedzUsuń

  16. Świetny post! btw. Biorę udział w konkursie na BLOGA ROKU i byłabym bardzo wdzięczna gdybyś wysłała smsa o treści: K00226 na numer 7122 :) Pieniądze z smsów zostaną przekazane na pomoc dzieciom w hospicjach

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna sukienka ;) Mnie czeka studniówka za rok.
    Też jestem fanką 1D♥
    Świetny blog.

    http://milka966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane