13 lutego 2014

Tag : Wspomnienia z dzieciństwa :)

Siemka.
Jeszcze tylko piątek i ferie! W końcu odpocznę, wyśpię się. I odpocznę od nauki i nauczycieli, ale tak będę musiała posiedzieć nad książkami, bo matura ;/ nie ma tak dobrze. Ogólnie dzisiaj miałam półgodzinne lekcje i jutro tak samo :D Uwielbiam to :)

Nie miałam pomysłu na posta, ostatnio brak mi pomysłów :C dlatego będzie dziś tag o moim dzieciństwie.
Dzieciństwo, było najlepsze jak dla mnie, wtedy miałam przyjaciół, chęć do życia. A teraz tego brak. No szkoda ;C

1. Jakie były twoje ulubione bajki we dzieciństwie?
- hmm każda była fajna. Ale ulubione to: Muminki, Tabaluga, Smerfy, Bracia Koala, Chojrak tchórzliwy pies i o wiele więcej :)
2. Jakie było twoje hobby, kiedy byłaś młodsza?
- hmm śpiewanie, bieganie, uwielbiałam projektować miasta, ulice, kochałam czytać komiksy i udawać postacie z nich.
3. Jedno wspomnienie z dzieciństwa?
- kurde za dużo ich, ale np gdy poszłam do kąta w przedszkolu, albo wszystkie zabawy z podwórka, albo gdy moje siostry ze śmiechu zsikały się w majtki, a ja szybko z bratem do łazienki poleciałam, bo też się nam chciało... miało być jedno haha :)
4. Czy twoja przyjaźń trwa od dzieciństwa?
- niestety nie...
5. Z czym kojarzy ci sie dzieciństwo?
- z osiedlem, trzepakiem, spodniami-dzwonami, karteczkami, śmiesznymi tekstami, lalkami, piaskownicą, liście-pieniądze, piłka nożna, chowany, policjanci i złodziei.... i dużo więcej :)
6. Kim chciałabyś być jak dziecko w przyszłości?
- modelka, piosenkarka, kosmetyczka, kasjerka, architekt :)
7. W co najbardziej lubiłaś się bawić w dzieciństwie:
- chowany, policjanci i złodziei, sklep, kwiaciarnia, lalki na kocyku, ślepak, simsy *wymyślona zabawa na osiedlu* taniec z gwiazdami, domek, szkoła, szpital, chyba jeszcze więcej tego było :D
8. Jakie jest twoje pierwsze skojarzenie z dzieciństwem?
-  trzepak haha i chowany
9. Jakie miałaś marzenia?
- nie napisze, ale miałam
10. Czy uważasz, że miałaś lepsze dzieciństwo, niż mogłabyś mieć teraz?
- tak miałam, ponieważ nie miałam telefonu, komputera, neta, nie było jakiejś mody kto jest lepiej ubrany, czasem się zdarzyło. Praktycznie całe dnie się spędzało na dworze, nie to co teraz. Kiedyś dla mnie było karą nie wyjść na dwór. Wolałam karę na tv niż na dwór.
No to wszystko : ) papa x

33 komentarze:

  1. racja, tez sadze ze mialam lepsze dziecinstwo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. a tak z ciekawości (wiem że niezwiązane z tym postem) co zdajesz na maturze? ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne odpowiedzi i zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny tag. :D Śliczne zdjęcia. :3
    zatrzymujac-czas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna dziewczyna z Ciebie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post <3

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Great post and blog! Lets follow each other?
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny post ;)) i śliczne zdjęcia ;3

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wpis !!!!!!!! <33 Zakochałam się w oczkach ! Śliczne zdjęcia <3 Obserwujemy ? Daj znać u mnie :D ♥ ♥ ♥
    http://karolcia200999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny Tag :D Jeden z moich ulubionych chyba choć sama nigdy go nie zrobiłam. Mi się dzieciństwo kojarzy też z karteczkami, pamiętam że zbierałam też takie kapsle z chipsów :P

    OdpowiedzUsuń
  11. to jedź. kuzynka na pewno się ucieszy
    dziękuję :)


    ale Tabaluga pojawił się chyba już pod koniec Twojego dzieciństwa, nie?
    simsy?? sobie wyobrażam hahah...
    też myślę o poście o swoim dzieciństwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też uwielbiałam Tabalugę :D
    Obserwuję Cię ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jeju, ale pieknie wychodzisz na zdjęciach, zazdroszczę ♥


    obserwujemy? jesli tak zaobserwuj i odpisz u mnie, na pewno sie odwdziecze :)

    www.thisisredfox.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuje i licze na ot samo ! ;)

    http://raspbberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz spotkałam się z takim postem i muszę powiedzieć, że jest bardzo ciekawy. Chyba sama kiedyś skorzystam z tego pomysłu.

    Wysyłam cieplutkie pozdrowienia.
    yumi-yumi-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ja nie lubię wracać do mojego dzieciństwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam czytać takie posty i przenosić się myślami do dzieciństwa, najpiękniejszego czasu ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz cudowny kolor oczu! :)


    Pozdrawiam,
    www.IWASJA.blogspot.com
    -> wpadnij, a może Ci się spodoba i będziesz wpadać częściej!

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja mam to szczęście, że moja przyjaźń trwa od dzieciństwa :) Obserwuję :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie świetne zdjęcia ! :)
    Bardzo fajny post. Czy mogłabym zrobić taki tag u mnie na blogu ? :)

    http://neverrrrstopdreaming.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post!

    Obserwuję (#253) Mam nadzieję,że również zaobserwujesz mojego bloga:)
    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny ten tag ;* Chyba sama taki zrobię <3

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz piękne oczy *___* Też w dzieciństwie chciałam być kasjerką. :)

    http://palinablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny blog ! :D
    zapraszam do siebie ;)
    http://photographyourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ladne zdjecia!

    http://xoprimaxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane