7 lutego 2014

Your type of Music

Siemka :)
Dziś mam dla was tag o muzyce ;))
Muzyka jest dla mnie bardzo ważna w życiu, codziennie mam włączone radio, telefon albo yt :)
Jedynie nie słucham w szkole. Ale w domu dość często :) Bez muzyki jakoś mi jest smutno i dziwnie :)

1. Ograniczasz się do jednego rodzaju muzyki, czy słuchasz tego co "wpadnie ci w ucho"?
- Nie ograniczam się, słucham popu, rocku, dubstepu i inne.
2. Jaki styl muzyczny najbardziej lubisz?
- No to w sumie pop, ale słucham co mi wpadnie w ucho ;)
3. Należysz do jakiegoś fandomu?
- Oczywiście! jestem directioner, hooligan i sheeranator
4. Ulubiona piosenkarka?
- Lana del Rey, Nicki Minaj, Demi Lovato, Miley Cyrus, Ellie Goulding
5. Ulubiony piosenkarz?
- Ed Sheeran, Bruno Mars, Flo Rida, Kamil Bednarek, Pharrel Williams, Tom Beck
6. Ulubiony zespół?
- Zdecydowanie One Direction <3 a tak to One Republic, Little Mix, The Vamps, Linkin Park, Dżem, Abba, Imagine Dragons, Enej
7. Wolisz spokojną muzykę, czy raczej żywą?
- Zależy od humoru :)
8.  Piosenki jakiego wykonawcy/zespołu zajmują najwięcej miejsca na twoim telefonie?
- One Direction, Ed Sheeran, Bruno Mars, Lana Del Rey
9. Jaki masz dzwonek telefonu?
- Imagine Dragons - Demons <3
10. Jakiej muzyki nie znosisz?
- metalu i nie przepadam z disco polo :C
11. Wykonawca, którego najbardziej nie lubisz?
 - Lorde, a tak nikt nie przychodzi mi do głowy.
12. Lubisz śpiewać? Umiesz?
Uwielbiam, ale za bardzo nie umiem haha :D
13. Jakiej stacji radiowej słuchasz?
- Eska i Open.fm
14. Jaki jest twój ulubiony program muzyczny?
- Eska Tv i 4fun tv
15. Czy jest taka piosenka, którą słyszałaś tyle razy, że jak znów ją słyszysz to od razu zmieniasz na inną?
- Gangam Style i Gotye - somebody that i used to know
16.  Ulubione piosenki?






22 komentarze:

  1. Mam podobnie jak Ty ;)
    Piosenka Shakiry i Rihanny cały czas chodzi mi po głowie.
    Również jestem Directionerką.
    Ed Sheeran -- I See Fire -- The Hobbit: The Desolation Of Smaug Kocham tą piosenkę ♥

    http://milka966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie lubię ograniczeń co do muzyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Także jestem Directioner!
    Uwielbiam piosenkę Happy i Can't remember to forget you :)

    nesssy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny post ;)) słuchamy podobnej muzyki ;3

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bez muzyki trudno funkcjonować ! :) Ellie i One republic :3
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję, dziękuję :)



    na pierwsze pytabnie każdy opowiada, że się nie ogranicza do jednego rodzaju ;) ja też :)
    czyimi fanami są hooligan i sheeranator ??
    4 - widzę, że u Ciebie nikt nie hejtuje, że lubisz Miley... u mnie było odwrotnie
    a lubisz chodzić na wesela?? wolisz tańczyć na nim do techno i popu czy tego za czym nie przepadasz - disco polo? ;P
    oprócz drugiej Twojej ulubionej piosenki, żadnej nie słyszałam wcześniej

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Też będę robiła ten tag :D Super ^^
    zatrzymujac-czas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy post. Też lubię One Direction :)
    Zapraszam na mojego bloga :)

    vici-vicia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie tu u Ciebie :)

    Może wspólna obserwacja ?:)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta ostatnia ciągle na Esce leci ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham onerepunlic, a Tom Odell będzie moim mężem !

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie posty lubię :D

    Nowa piosenka Shakiry jest świetna ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się to, że się nie ograniczasz w stosunku do typów muzyki. Z tego co zauważyłam zdarza się to co raz rzadziej.
    Również preferuję Lane Del Rey i Eda Sheeren'a, natomiast piosenkę "Happy" ubóstwiam. ^w^

    yumi-yumi-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. O matko jaki ty masz piękny uśmiech :D
    Enej i One Direction <3
    ♡blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawy blog :)
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny tag. Ja słucham amerykańskiego rapu :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane