31 marca 2014

6 top piosenek/marzec

Hejka:)
Mamy tak piękna pogodę, przynajmniej u mnie :)Aż chce się żyć.
W sobotę byłam na rowerach. Udana wycieczka, no i jak zawsze do cioci zajechaliśmy.
Wczoraj byłam na zdjęciach, spacerze i wgl na mieście. Więc ogólnie udany weekend. Dawno takiego nie miałam. Serio. Aż tak miło:)
Już jutro kwiecień, więc dodaje notkę, o piosenkach z tego m-c które wpadły mi w ucho. Jutro albo pojutrze zdjęcia z weekendu :)
1.Passenger - Let Her Go

2. #SELFIE - The Chainsmokers

3. Foster The People - Pumped up Kicks

4. Miley Cyrus - Adore You

5.Within Temptation - Whole World is Watching ft. Piotr Rogucki

6.Katy Perry - Dark Horse (Official) ft. Juicy J

Oto one :)) szczególnie spodobała mi się 2 i 5 :) a do 3 mam sentyment <3
A jak u was minął weekend?

15 komentarzy:

  1. Katy Perry najlepsza! :)

    ♥ Miło by było gdybyś skomentowała nowy post ♥
    Jakie blogi lubisz czytać?

    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/03/jakie-blogi-lubie-czytac.html

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post ;3 bardzo lubię 1 i 4 ;)

    Zapraszam:
    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. SELFIE I DARK HORSE <3

    nesssy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie weekend minął za szybko, ale tydzień też leci, już zaraz znów piątek ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię te piosenki, choć nigdy nie mam czego posłuchać! to mnie zawsze drażni :c

    OdpowiedzUsuń
  6. Miley <3 Świetne piosenki podałaś ;)

    Mój blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie znam ! Ale najlepsza ostatnia <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam wszystkie z wymienionych piosenek <3 pierwsza i ostatnia najlepsza !

    OdpowiedzUsuń
  9. Niektóre z tych piosenek kocham <3
    Obserwuję i Zapraszam
    www.stylemysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane