17 marca 2014

Hair :)

Hejka :)

Dziś krótka notka, bo ostatnio nie mam czasu na blogowanie, jest to spowodowane tym, że za niedługo matura, w szkole męczą. Ale nie martwcie się 1-2 notki powinny pojawić się w tygodniu :)

Od jakiś kilku dni zastanawiam się czy obciąć sobie włosy.  Tak wiem, miałam zapuszczać ;o ale sama już nie wiem. Potrzebuje jakiejś zmiany, myślałam nad grzywką na prosto, ale jednak nie. To może obciąć, przecież odrosną, a ja mogę dalej zapuszczać, no ale tak od nowa :) Mogłabym też pofarbować, ale chyba nie robię tego...

To co myślicie o tym?





Czy zostawić takie jakie mam? i tak zrobię co mi się będzie podobać, ale chce się dowiedzieć co o ty myślicie :)

21 komentarzy:

  1. Kobietom nie dogodzisz!:) też mam zawsze z włosami problem jak są długie chce krótkie i na odwrót..jak są blond chcę ciemne i odwrotnie:D nie dogodzisz nam kochanaa!:D ale ja zazdroszczę ci długości nie ścinaj , może pocieniuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam dłłługie i się cieszę, odrosną, ale ile trzeba czekać :D,

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że w krótkich może ci być bardzo ładnie, tylko możesz wyglądać na młodszą ale w czym to przeszkadza. :) Ale możesz również pocieniować i wtedy będziesz mieć trochę krótsze ale nie tak aż bardzo. Na pewno będzie jakaś zmiana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym na twoim miejscu zostawiła długie ;)
    Pozdrawiam ^^
    Zapraszam na mojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo lubię mega długie włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. myślę, że ładnie by Ci było w takiej długości jak na pierwszym zdjeciu, gdzie schowałaś włosy. jeśli masz ochotę ściąć dobrze się zastanów, ale to tak porządnie!:D ja zastanawiałam się baaaardzo długo, ścięłam i żałowałam :( i nadal żałuje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Może zostaw sobie trochę dłuższe niż na pierwszym zdjęciu ? :D
    Ale i tak podoba mi się w obu wersjach :)

    nesssy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie Ci w krótkich ;)) ale ja osobiście wolę dłuższe włosy ;3

    Zapraszam:
    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pasują Tobie takie krótsze włosy! Zmiany są dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostaw takie włosy, ewentualnie podetnij końcówkI! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zawsze możesz spróbować czegoś nowego ;))
    a tak poza tym to ślicznie ci w krótkich włoskach *.*
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pasują ci krótkie włosy

    Zapraszam

    http://hellonewdayy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie wyglądasz w długich włosach, ale w krótkich też ci ładnie. :)
    Jeśli chcesz coś zmienić albo znudziły się Tobie twoje włosy to zetnij. :)
    Włosy przecież zawsze odrosną, a na pewno będą zdrowsze. :)
    Mogłabyś poklikać w linki -->http://friend-ffriend.blogspot.com/2014/03/our-wishlist.html#comment-form
    Byłabym bardzo wdzięczna. :)
    Pozdrawiam
    Maja ♥
    http://friend-ffriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post. Wpadniesz do nas i klikniesz w linki choies lub baner? To dla nas bardzo ważne.
    http://www.nutka-and-ludka.blogspot.com/2014/03/choies.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  15. takie jak masz;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej :*
    Z tego względu że z wielką przyjemnością czyta się twoje posty,proponujemy ci wspólną obserwację ; *
    Jeśli się zgadzasz zaobserwuj nas i daj o sobie znać w komentarzu ;)
    My zrobimy to samo ;)
    http://thisisourworld11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. wow jaki fantastyczny klimat ! taki bardzo pozytywny. naprawdę. aż miło tutaj zajrzeć :)
    myślę, że śmiało możesz obcinać. b ładnie ci w krótkich włosach :)
    pozdrawiam cieplutko w te mało wiosenną pogodę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wg mnie lepiej krótsze ;-)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane