25 kwietnia 2014

Koniec szkoły:)

Siemka;)

Dziś miałam zakończenie roku szkolnego. Zaczęły się wakacje. Ale najpierw matura, którą się na razie nie stresuje. :) Czas szukać stażu, pracy. Zaczynam nowy etap w swoim życiu, aż mi się nie chce o tym myśleć.

Nie wiem kiedy minęło mi te 3 lata w szkole. Będzie mi brakować niektórych osób z klasy. Śmiania się z nimi, naszych wspólnych zdjęć na przerwie i lekcji. Będę troszkę tęsknić :""))
Chociaż miałam dość tej szkoły, to czegoś mi będzie brakować.
Trochę zdjęć i wspomnień, szkoda że nie mam z 1 klasy, bo mi się usunęły xd







































Mam tych zdjęć bardzo dużo :D i tak trochę dodałam ;o jeszcze filmiki :) wspomnienia są <3
Zapraszam także na bloga mojej znajomej http://milistory.blogspot.com/ - blog lifestylowy

19 komentarzy:

  1. Widać że miałaś świetne dziewczyny w klasie! :) mnie za rok czeka to samo :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę wakacji! :D Śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia ! <3
    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    Napisz mi w komentarzu :)
    http://kaorilive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tam tylko czekam na swoje zakończenie ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie fajne,pozytywne zdjęcia :) Ja czekam,aż mi się rok szkolny skończy :) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia!!!:)
    powodzenia na maturze klochana!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta szkoły ma się zawsze dość, ale nie znajomych :D
    Powodzenia za kilka dni! :)

    nesssy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Matura na pewno pójdzie świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie pozytywne zdjęcia:) Utrzymacie kontakt ;)

    everything-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja sie bardzo ciesze, ze to juz koniec szkoly, nie wytrzymalabym tam dluzej z tymi falszywymi ludzmi :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Hey beauty love your new post =) Keep posting .
    Regards from Bosnia ♥
    http://obsessionwithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, czas biegnie do przodu. Pomyśl, że poznasz nowych znajomych. Będzie dobrze :)
    Szkoda, że usunęły ci się te zdjęcia z 1 klasy. Mnie też się tak kiedyś stało :(

    OdpowiedzUsuń
  13. masz prześliczny uśmiech, uśmiechaj się częściej, chociażby na zdjęciach ;)
    obserwuję i liczę na rewanż :) 4ever-souril.blogspot.com
    najwspanialszych wakacji i powodzenia na maturze :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem czemu ciągle myślałam, że jesteś młodsza ode mnie! :d A tu proszę, razem zaraz piszemy maturkę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię LANĘ :)

    ps. a u mnie? OLDSCHOOLowa bluza na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajnie sie ogląda te zdjęcia;)
    Mnie to czeka za rok

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane