10 kwietnia 2014

Mix zdjęć/marzec

Hej :)
Dziś mam dla was mix zdjęć z marca :D
Przepraszam, ze tak późno, ale nie mam zbyt dużo czasu na dodawanie postów ;/
Mam nadzieję, że notki będą się pojawiać 1 w tygodniu, tak przynajmniej do połowy maja.


1. Areo 2. Na balu jak kelnerka 3. Z dziewczynami-bal 4. Lizak


1. Chipsy 2. Nauka gegry 3. Herbata<3 4. Ja;)


1. Ciastko 2. Z Patką 3. W szkole 4. Słoneczko<3


1. Selfie 2. Prażynki 3. W sklepie 4. Niebo


1. Szkoła:) 2. Z Sylwią 3. Baton 4. Tortilla


1. Paznokcie 2. Z Sylwią 3. Selfie 4. Promienie słońca


1. Z siostrą 2. Śniadanie 3. Niebo 4. Mój brzuch


1. W szkole 2. Niebo 3. Ciastko 4. Ja;)


1. Baton 2. Księżyc 3. Niebo 4. Ciastko


1. Herbata <3 2. Ja;) 3. Ja :) 4. Niebo


1. Ja:) 2. Niebo 3. Niebo 4. Ja;)


1 i 2. Nuda 3. Ja :) 4. Ja :)

1. Ja 2. Niebo 3. Słonko 4. Stokrotka


1. Sałatka 2. Z dziewczynami 3. Batony 4. Lizak


1. Pościel 2. Z Kariną 3. Zachód słońca 4. Ja;)


Selfies :)

36 komentarzy:

  1. ale ci już włosy szybko odrosły ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia.
    Jakie słodkości.
    Masz świetny brzuszek <3

    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny mix :)

    http://lookofheaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale chudzinka ! Fajny mix :D

    nesssy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie mixy! Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie swietne ! :)
    tortilla i chipsy ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. dziekuje za klikniecia :) jetses bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjęcia, masz świetny brzuch :)
    Zapraszam do mnie
    http://lexilux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne zdjęcia. Dużoo ich...
    :D

    MÓJ BLOG- klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne włosy masz, komu je dasz :D?

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki brzuszek. *.*

    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcia, ślicznie wyglądasz :)
    Pozdrawiam.

    www.Klaudia12-klaudunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny mix. dużo pysznych rzeczy (;

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale przepiękny mix ♥ Piękne selfies :'))
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyszłaś. ;>
    Pozdrawiam cieplutko i miłego weekendu :)

    Może obserwacja za obserwację?
    http://risheshey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne pazurki ;D pasuje Ci czarny kolor ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale ładna jestes.
    Bardzo fajny blog, obserwujemy? Jeśli tak, to zaobserwuj i napisz u mnie. ;)
    Klikniesz w link od spódnicy pod zdjęciami w ostatnim poście?
    Pozdrawiam,
    rin-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. wszędzie albo ta Twoja ładna bużka , albo jedzienie. Ale się dopełniacie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Uu:D Brzuch to masz ciekawy :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak tu dużo jedzenia a taki piękny brzuch *.*

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Dużo tych zdjęć ;) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. swietny mix, masz piekne oczy!

    OdpowiedzUsuń
  23. ♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡
    świetny post! widać, że wiesz o czym piszesz :) wpadłam przypadkiem, ale na pewno zostaję na dłużej :) klik mój blog a może wspólna obserwacja? :) Jeśli mnie zaobserwujesz to napisz na moim blogu a ja się zrewanżuje:* obs=obs
    ♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡

    OdpowiedzUsuń
  24. super mix bardzo ładne ci w kreskach :)) Super zdjęcia i jak zaobserwujesz nasz blog to na 100% się odwdzięczymy - Pozdrawiam MIKI:*

    U nas nowy post o ćwiczeniach - zajrzysz i skomentujesz?

    miki-and-nessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. super mix śliczne oczy :*
    zapraszam do mnie nowy post ;)
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane