19 maja 2014

Sun!

Hejka :)
W końcu piękna pogoda, oby tak dalej, bo od razu lepiej się czuje ;)
Sobotę spędziłam w domu, bo się źle czułam :< jakoś dziwnie, nie miałam ochoty nigdzie wyjść.
Za to wczoraj byłam w kościele, potem na lodach, a później niedaleko mojego bloku, odbywał się pierwszy maraton, więc obejrzałam kawałek, potem już z balkonu oglądałam. Chętnie bym wzięła udział w takich biegach, ale za bardzo nie mogę, bo mam problemy z kręgosłupem, ale także brak kondycji, bo już ponad rok nie biegam.


Mam także dla was kilka zdjęć :)
Miłego oglądania.







kurtka - Reserved
koszulka - Reserved
legginsy - butik
trampki - New Yorker

52 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne zdjęcia! Ciągle nie mogę się napatrzeć jak Tobie ładnie w tych krótszych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne jest to ostatnie zdjęcie :) ślicznie wyszłaś;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam gdy jest ciepło. Te lodu są pyszne ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnie zdjęcia naj *.*
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda ,że u mnie nie ma takich maratonów :) Ale mi smaka narobiłaś tymi lodami ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. super wyglądasz
    i świetny blog będę tutaj zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. A u mnie pogoda przez cały tydzień była koszmarna bo lało -.- Ale juz na szczeście się ociepliło

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjęcia kochana! :)

    Skomentujesz post? :*
    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/05/szacunek-za-szacunek.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, że już pogoda się poprawia i będzie cieplej, bo w końcu zacznie się na dobre sezon na lody! :D Jadłabym <3

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawa koszulka i loda bym takiego teraz zjadła! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. moje ulubione lody *.* podoba mi się kurtka i bluzka ;)
    Zapraszam do mnie!
    przeczytaj wiadomość na dole mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  13. masz swietne legginsy! oj ja tez nie mam wgl kondycji, ale to dlatego, ze jestem leniem i nienawidze biegac :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny post! ;)
    zapraszam do skomentowania pierwszej notatki ;) http://kumiiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny blog, miło się czyta ;)) życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)
    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/05/swietokrzyskie-style.html nowa notka! zapraszam gorąco na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie Ci w takich okularach :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetną masz kurteczkę!:)

    Szkoda, że nie mogłaś wziąć udziału w biegu ale może w przyszłości uporasz się z problemami z kręgosłupem!:) Ja także miałam problemy ale jakoś dałam sobie rade;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia na traktorze są przepiękne!
    Może wspólna obserwacja ? Jeśli tak to daj znać u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. W taką pogodę to tylko w sukienkach i w krótkich spodenkach <3 !

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. na tym ostatnim zdjęciu masz taką łądną, rozmarzoną buzię :) ja sama w sobie maratonów raczej nie lubię, moja kondycja to rzecz baaardzo kiepska :D
    opowiastkiprawdziwe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Swietne zdjęcia!
    Genialny blog!!
    Na pewno będę tu wpadała częściej!
    carolinedicted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. mniam ♥ zjadłabym takiego loda ;d
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi od tych upałów jest już niedobrze ;/ Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny i zadziorny masz styl. Wlasnie taki lubie. Buzka

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne zdjęcia! :* szczególnie drugie! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaki lodzik :)) Też bym takiego zjadła hehe :D
    http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Oooo, ale mi smaka narobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładne zdjęcia :) Obserwuje <3 Wpadniesz do mnie :) ?
    Mój blog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładny blog, cudownie się czyta, przepiękny design i urocze zdjęcia.

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładne zdjęcia. :)
    http://alreadybeenandgone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Wpadłam przez przypadek, ale zostanę na dłużej ♡ super blog , Pozdrawiam ♥

    ♛ jugii.blogspot.com ♛
    a może tak wspólna obserwacja?♥ jeśli tak zaobserwuj mnie i mi napisz, a ja się zrewanżuje ♡ .,

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcia! Masz genialne okulary *.*

    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne zdjęcia, trafiłam tu przypadkiem, ale bardzo miło się czyta :)
    mygreatlife2001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowne zdjęcia :) Chętnie pobiegałabym w maratonie ale nie mam kondycji.
    http://endrie-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. mmmm lody !: świetnie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  36. uwielbiam te lody :P


    ps. a u mnie? MAKIJAŻ DLA PAŃ, KTÓRE LUBIĄ KLASYKĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna kurtka <3 Uwielbiam takie ciepłe dni, ale czasem też nie wiadomo z jakich powodów nie mam ochoty nigdzie wyjść :)

    http://littleworldnessy.blogspot.com/2014/05/b-persunmall.html

    OdpowiedzUsuń
  38. u mnie w sobotę jest pętla, ale z moją alergią niestety nie pobiegnę :(
    bardzo młodziutko wyglądasz, piękne zdjęcia! :)
    MÓJ BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  39. mogłabyś poklikać u mnie w ostatnim poście w linki, byłaby bardzo wdzięczna :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Naprawdę śliczne zdjecia! <3 Post też całkiem ciekawy <3 :D
    Zaobserwujesz? Będzie mi ogromnie miło :)
    http://baatmaaan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. I teraz mam ochotę zjeść loda :) Ładne zdjęcia.


    Pozdrawiam, OlaaBlogg

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja biegam. To znaczy staram się. No ok, kilka razy mi się ostatnio zdarzyło :D

    Zapraszam do siebie, byłabym wdzięczna za klikanie w baner Sheinside :)
    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane