24 maja 2014

Project Runway

Hejka :)
Ale piękna pogoda jest <3 wymarzona na weekend :)
U mnie ogólnie jakoś mija, nie jest źle, nie jest dobrze. Tak ujdzie. Pewnie u was o wiele lepiej.
Byłam na zdjęciach, ale coś mi nie wyszły. Wieczorem mam zamiar iść na wesołe miasteczko, które jest w moim mieście. I to całkiem fajne, bo takie karuzele(?) młoty czy coś są. No taka adrenalina, a dawno na takim nie byłam :)

Pewnie, każdy zna ten program Project Runway, ale nie każdy musi oglądać. Jutro jest finał. Nie mogę się doczekać :) kiedy, każdy z finalistów pokaże swoją kolekcję.
Każdej jestem ciekawa, ale najbardziej Maćka, który jest oczywiście moim faworytem od początku. Jego kolekcja ciuchów, może być niepowtarzalna, bo ma on przeróżne pomysły, nie wiadomo co mu w głowie siedzi.
Liczę, że wygra, choć chodzą plotki, że zwycięzca jest Kuba, ale tego nie wiem.
Życzę Maćkowi powodzenia, bo należy mu się wygrana. Jest taki kochany i uroczy. Ma ochotę się go przytulić. Potrafi mnie rozśmieszyć haha. Te jego teksty, spoko gość.
Jest w sobie skryty, wrażliwy i tajemniczy i właśnie to mnie w nim interesuje.
Powodzenia życzę mu i Lilce xx



A kto jest waszym faworytem? :)

41 komentarzy:

  1. Ja zastawiam się Między Kubą a Maćkiem ale wydaje mi się, że Maciek ma większe szanse.
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam faworyta, zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie chciałabym żeby wygrał Maciej jest przesłodki ;D ale pewnie wygra Kuba bo jest po prostu dobry w tym co robi ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. ja kibicuję Maćkowi ;33

    Zapraszam:
    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię Project Runway, ale nie śledziłam go na tyle, by mieć faworyta :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post
    Obserwuje ;)
    http://miinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja trochę oglądałam pierwsze odcinki, a teraz w ogóle nie patrzę więc nie mam faworyta :)

    http://littleworldnessy.blogspot.com/2014/05/sun.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tego nie oglądałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim jest również Maciek i Liliana ;3
    Kuba mnie irytuje ;c
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Właściwie nie oglądam, takich "konkursów" nie wiem jak to nazwać, nie ufam ludziom, jeśli chodzi o głosowanie, i wybranie faworyta
    Mogłabyś zajrzeć na mojego bloga ?
    ewentualnie zaobserwować, uśmiechnełabym się w końcu ... : )
    http://batpn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim faworytem jest Kuba :)
    Zaobserwujesz? :) Będzie mi ogromnie miło :)
    http://baatmaaan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny post :) I ładny desing bloga :)

    Obserwujemy?
    julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też trzymam kciuki za Maćka :D

    http://rosylette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jakoś tego nie oglądam, nie mam zbytnio czasu. ;)
    Fajny post;*

    http://magiczna-moda.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tego nie oglądałam, więc nie mam faworyta ;)
    Pozdrawiam.

    www.Klaudia12-klaudunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super post :]
    Jakoś ja nie mam faworyta
    Zapraszam do mnie
    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Oglądam czasami powtórki jak lecą, nie mam faworyta. U mnie pogoda ejst spoko ale wczoraj wieczrem był grad i burza. ;/
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak to zacznij a ja się odwdzięczę. ;)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam Macka ! ♥
    jest taki slodki, a przy tym robi niesamowicie niezwykle rzcezy, ktorych nie spotka sie nigdzie na swiecie ;)
    trzymam kciuki za jego kariere ;)

    Mogłabym liczyć na kliki w najnowszym poście?
    To dla mnie bardzo ważne, odwdzięczę się ;*

    zapraszam: gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Faworytem jest, jak wiadomo Kuba i moim zdaniem on wygra. Ma największe doświadczenie. Byłoby niesamowite, gdyby taki z początku zamknięty w sobie i skromniutki Maciek wygrał, uwielbiam jego teksty. Fajnie, by było też, gdyby Lilka wygrała, w końcu więcej jest projektantów, a ona poszerzyłaby grono projektantek, w dodatku będzie tworzyć w Polsce!

    www.lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też oglądam project runway, na prawdę nie mogę się doczekać tej 21.00, bo uwielbiam ten program, nie wiem już, kto wygra, na początku programu obstawiałam Lilianę, potem Kubę, ale teraz zastanawiam się właśnie nad Maćkiem, bo on jest najmniej obliczalny i może zrobić coś na prawdę wyjątkowego. Ktokolwiek wygra, nie zmieni to faktu, że każdy z nich jest genialnym projektantem i od samego początku już było wiadome, że ta trójka będzie w finale :)

    weakbreath.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. a ja tego nie oglądam:) tylko słyszałam o tym
    pozdrawiam serdecznie;)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej, fajnie się czyta twojego bloga, zdjęcia też dodajesz ciekawe ;) Wgl spoko ;)
    Obserwujemy? W wolnej chwili daj znać u mnie ;)
    skorka-pomaranczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie przepadam za tym programem :)
    karoolinablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Oglądałam pare razy, ogólnie interesuję się projektowaniem mody jednak program uważam za przeciętny, faworyta nie mam :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie oglądam tego programu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nie znam i nie oglądam ;p hehe
    fajne zdjęcie :) zapraszam też do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny blog :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Moze z 3 razy to oglądałam, ale pamiętam jego tekst "mam tyle lat, a wszystkim i tak wydaje się słodki" :P Życzę mu jak najlepiej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Tak ja też liczyłam, że wygra maciuś ! :( Wielka szkoda, bo na prawdę ma talent i i tak uważam, że jego kolekcja była najlepsza ! Na pewno zrobi jeszcze wielką karierę. Życzę mu tego :)

    http://neverrrrstopdreaming.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie oglądałam tego za każdym razem, ale jeśli już to kibicowałam Mackowi ;)

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja czasami sobie tylko obejrzę, jak akurat siedzimy z chłopakiem w domu i w sumie to nie mam jakiegoś swojego jednego faworyta :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Moim też był Maciek ale wygral Kuba ;c
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny blog! Na pewno będę tu wpadała częściej!
    http://carolinedicted.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Moim faworytem był Kuba. I wygrał! :))
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też chciałam, by on wygrał, był fajny :/

    loveanimalsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny blog ♥
    zapraszam do mnie :)
    może obserwacja?

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane