6 czerwca 2014

Warsaw

Siema :)
Miałam zrobić tyle zdjęć, a zrobiłam tylko 2. Brawo! Byłam strasznie zmęczona, bo czekałam, aż 3.5 h do ortopedy ;_; ugh. Potem jeszcze z godzinę do Wawy jechałyśmy z Konstancina. Korki, korki ;_; i byłam tak zmęczona, że nie miałam ochoty robić zdjęć, ledwo chodziłam po Złotych Tarasach haha.
Ale są 2 plusy:
Kupiłam sobie buty, o których można powiedzieć, że marzyłam *-*
Oraz spotkałam się z Kasią, moją przyjaciółką internetową. To nasze 2 spotkanie, wcześniej na urodzinach naszej przyjaciółki z turnusu w Konstancinie. No i teraz, bo znów jest na turnusie, więc dlaczego miałam jej nie odwiedzić. Z godzinę ze sobą gadałyśmy, bo zbytnio czasu nie miałam, przez to czekanie do lekarza.
Tak ją wytuliłam i wycałowałam <3 nie mogę się doczekać jak się w wakacje spotkamy i to już większą grupką : ) Tęsknie...


Jedno ze zdjęć :) robione telefonem


Z moją kochaną Kasią <3





41 komentarzy:

  1. Fajnie, że byłaś w Warszawie.
    Ładne zdjęcia ;)

    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, powodzenia w blogowaniu! ;)
    Wspólna obserwacja? Jeśli tak to zacznij i zostaw link do swojego bloga u mnie w komentarzach! ;)
    http://polaszachowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne nuty :D
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piłam tą arozone, ale nie jest za dobra :)
    http://werr-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie, że poznałyście się przez internet i utrzymujecie ze sobą kontakt:) To świetne doświadczenie!

    OdpowiedzUsuń
  6. oj musialo byc fajnie! tez bym sie chetnie wybrala do Wawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. what a great building :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. super zdjęcia :>
    carolinaa-carolinaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam arizone :D mniam :) no i zazdroszczę spotkania z internetową znajomą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piekna Warszawa i super buciki:)
    buziaki
    czy moglabym prosic cie o klikniecie w: KLIK z gory dziekuje bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te kolejki do lekarzy, masakra... -,-
    Ej, o co chodzi z tym napojem, bo już któryś raz go widzę w necie? xD

    OdpowiedzUsuń
  12. ale te buty są piękne !
    patrzyłam na nie przez 5 minut bo strasznie mi się podobają (:

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post :)! Masz dar pisania .A zdjęcia c u d n e.
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te buty są idealne! Chciałabym takie w snieżno-białym kolorze.
    Pozdrawiam xxxxx

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale sobie piękne butki sprawiłaś <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, że udało Ci się spotkać z przyjaciółką! Ja z moją niestety tylko piszę listy i jeszcze nie miałyśmy okazji, aby się spotkać.

    www.lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. mega pozytywne zdjęcia<3 super buciki
    może wzajemna obs?
    www.aleksandramistake.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. też się kiedys spotkałam z internetowa przyjaciółką , i to był naprawdę super dzień, ale jakoś kontakt zaczął nam się urywać i w sumie nie wiem nawet co się z nią teraz dzieje. Trochę beznadziejnie wyszło :< Ale dobrze, że macie siebie !

    OdpowiedzUsuń
  19. ...może wstyd się przyznać, że nigdy nie byłam w Warszawie. Słyszałam jednak same negatywnie opinie: że brudno, szaro, za głośno i niebezpiecznie... ale jakoś nie wierzę, że to wszystko prawda :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa notka, ładne zdjecia ;)

    Obserwuje i zapraszam c: http://lusialuska.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  21. fajnie że udało ci spotkać z przyjaciółką poznaną w internecie.. myślę że to rzadkość :D pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne butki ;) Zaobserwujesz mój blog, zrewanżuję się ;) Z góry dzięki ;**

    http://my-life-and-my-nails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne te buty!
    dobrze że udało wam się spotkac przynajmniej na godzinę :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super butki ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawe butki:) nienawidzę korków. a spotkanie z przyjaciółką na pewno bezcenne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. que guapas
    @AndreeaCarro www.MiPerchaPesa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. ale wy ładne ! :)
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Obie fajnie wyglądacie :) Kocham Warszawę i najchętniej zamieszkałabym tam !
    endrie-katrin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. W sumie to nie byłam w Warszawie, ale już jej nie lubię. xd

    OdpowiedzUsuń
  30. fajnee buty ;) bardzo mi sie podobają ;) mogła byś mi napisąć gdzie kupilaś te buty ;) była bym wdzięczna ;) ja zapraszam do mnie http://zizi-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Też byłam niedawno w Warszawie. ;)

    Mogłabyś mi pomóc i poklikać w linki z tego posta? KLIK Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładne buty <3 :)))
    http://tymbarkowwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Dobra jest ta Arizona?
    Na wielu blogach się pojawia ;)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane