3 lipca 2014

Mix zdjęć/czerwiec

Hej!
Dziś mam dla was mix zdjęć z czerwca. Są one w różnej kolejności :)
Ogólnie czerwiec zaskoczył mnie pod względem pogody, która częściej była okropna, niż taka ładna letnia.
Zdjęć nie jest za dużo, dużo selfie jak zwykle :)
Teraz są wakacje, oby więcej było tych zdjęć i to lustrzanką, z której muszę częściej korzystać!
Miłego oglądania :)


1. Natura 2. Leżę sobie 3. Chmury 4. W Sinsay 5. Tortilla 5. Z Punią


1. Pełnia księżyca 2. Bluzka 3. Koktajl z płatkami zbożowymi 4. Ja 5. Drzewa 6. Ja


1. Selfie 2. Słońce 3. Ostrołęka 4. Kawa mrożona 5. Ja 6. Kwiaty


1. Buziaki 2. Sałatka 3. Z Kasią 4. Wafel ryżowy z jogurtem 5. Kawałek mnie 6. Las


1. Selfie 2. Gdzieś szłam 3. Ja 4. Rowery 5. Jagody 6. Na spacerze


1. Ja 2. Z siostrą 3. U fryzjera 4. Blok 5. Punia 6. Sałatka


1. Ja 2. Las 3. Selfie 4. Paznokcie 5. Ja 6. Spacer


1. Truskawki 2. Ja 3. Sałatka 4. W lustrze 5. Miasto 6. Selfie


1. Z siostrą 2. Tęcza 3. Punia 4. Drzewa i Punia 5. Ja 6. Księżyc


1. Punia 2. Jedzenie 3. Skittles 4. Skittles 5. Chipsy 6. Zdjęcie z Myniem

19 komentarzy:

  1. Fajny mix :D
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie mixy. To są takie fajnie "nie ustawione" zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny mix, cudne zdjęcia i śliczna Ty :D

    Mój blog~KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny mix :)

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne i bardzo pozytywne zdjęcia :))
    Pozdrawiam ^-^

    OdpowiedzUsuń
  6. jezu jaka Ty śliczna jesteś ;-;
    Chciałabym Cię również poinformować, że dawny adres http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/ już nie istnieje, więc zapraszam na nowego, odmienionego bloga :)

    http://werczill.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia.
    Jaka jesteś chudziutka. :D

    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia! :D

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie powinien on zaszkodzić, jednak ta seria lakierów (domyślam się że chodzi o te neonowe Ibiza?) jest przeznaczona do paznokci sztucznych. Jeżeli chcesz go nakładać na naturalne pazurki to nie powinno się nic nim stać, jednak nałóż pod niego na paznokieć warstwę odżywki lub bezbarwnego, wtedy będziesz miała pewność ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne zdjęcia ;) fajnie Ci w tej grzywce. ;)
    pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny mix. :D Cudny blog. : ))

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak... Zacznij i odp. u mnie. :*
    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. O grzyweczka! ;) Ładnie w niej wyglądasz! ;)
    Fajny mix :) Taki pozytywny!
    Pozdroski :P
    Zapraszam do nas:
    world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście sporo selfie. I narobiłaś mi ochoty na tortillę.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane