30 lipca 2014

Nowości! :)

Siema! Dziś mam dla was post z moimi nowościami! :) czyli nowymi ubraniami.
A U WAS CO SŁYCHAĆ? :) no bo u mnie źle.. ale nie będę się rozpisywać. :) Ale na pogodę nie narzekam, bo jest cudowna i wymarzona ^^ tylko plaży brakuje. Niby moje miasto leży nad rzeką, ale jakoś tym co zajmują się miastem, nie chce się nic zorganizować ;/ kiedyś jak byłam mała była plaża... a teraz nie ma już tyle lat.
Ewentualnie mogę pojechać na plaże, ale mam z 30-40 km ;)
Dobra dodaje wam zdjęcia!



No to jest spódniczka DIY zrobiona z sukienki w kwiatki, która była dość dziwna no i długa ^^


Spodenki z rynku za 45 zł :) chciałam właśnie takie :) są bardzo wygodne :)


Jakie pogniecione lel ta są spodenki z lumpeksu ^^


Zwykła koszulka czarna :) także z lumpeksu


Koszulka z Bershka za 9.99 zł :)



Koszulka z Terranovy za 19.90 zł :) Podoba mi się ten wzór *-*


Koszulka także z lumpeksu :) jest świetna ^^


Posyłam wam uśmiech :)) do następnej notki ^^

36 komentarzy:

  1. koszulka z brehski i spodenki z rynku super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne ciuchy :), no i ładnie w nich wyglądasz. A spódniczka mmm cudna!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne ubrania ;)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo nowości :) ładna 1. spodniczka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, ja już obserwuję Twój śliczny blog ;) Zapraszam do mnie : justylina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne nowości :D
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się Twoja spódniczka z tych nowości. Zdecydowanie najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te spodenki luźne z jeansu jakby są genialne ;) Fajnie jak tak nowości pokazujesz na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódniczka bardzo fajnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super nowości :) Najbardziej podobają mi się spodenki prawie jeansowe :)

    www.justroyals.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie ciuchy, uwielbiam sklep teranova <3
    Co myślisz o wspólnej obserwacji?
    Pozdrawiam.
    http://poetkamarzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. super spodniczka:) i cudowny usmiech.
    xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa notka. ;)
    Swietne ciuszki. :*
    Fajna spodniczka, bluzka z bershki i spodenki 'jeansowe'. :)

    Zapraszam c: http://lusialuska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo podobają mi się te pierwsze spodenki!
    niesamowite jaka szczera jesteś gdzie je kupiłaś i wgl
    podziwiam i obserwuję ;)
    http://variouseverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zakupy *-*

    Zapraszam:
    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje miasto też leży nad rzeką i niby plaża jest, ale zazwyczaj pełno na niej porozbijanych butelek, petów i innych śmieci, więc średnio xd Świetne rzeczy znalazłaś w lumpie! Podoba mi się ta czarna koszulka, niby zwyczajna, ale jest w niej coś fajnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale świetne rzeczy :)
    Świetne to zdjęcie na pasku bocznym :)
    CLICK obserwujemy? daj znać :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Te dżinsowe szorty fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nawet fajne ubranka :d
    co powiesz na wspólną obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja to nie umiem szukać ubrać w lumpeksie. Nigdy nic mi się nie podoba i wpadam we frustrację :D
    jo-food.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne rzeczy :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładne spodenki dżinsowe i koszulka ;) ta czarna na ramiąckzach z ciucholandu też mnie urzekła ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. spodenki z rynku sa przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna spódnica i te spodenki dresowe,bardzo mi się podobają! :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwsze szorty mnie najbardziej urzekły! :)

    Zapraszam ♥ http://inspire-someone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Te pierwsze, dżinsowe spodenki są super ! Ładne rzeczy :D
    Zapraszam do mnie :D
    xxxaleksandraxxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. wszystkie rzeczy boskie ale najlepsza kwiecista spodnica i czarne spodnie :*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. te pierwsze szorty też mam, są świetne :) a koszulka z bershki super!

    OdpowiedzUsuń
  29. 1 stylizacja świetna ;-) też czasem lubię coś przerobic :D potem ma się satysfakcję, że jednak coś się potrafi ^^
    i fajne te dwie czarne koszulki ;-))
    masz piękny uśmiech, więc nie przejmuj się niczym i wyszukuj we wszystkim dobrych stron ;-))
    pozdrawiam :**

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna ta koszulka z teranovy. <3
    smoothiestrawberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. A mi najbardziej podoba się spódniczka :)
    Sama bym taką załozyła :)
    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Spodenki z tym kolorowym sznureczkiem sa najladniejsze
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. jak zwykle śliczne ubrania <3 Moja Ty piękna ^^

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne rzeczy :)


    Zapraszam do mnie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane