17 lipca 2014

Ostrów

Hej!
Nie pisałam trochę, bo nie było mnie w domu przez 4 dni, ponieważ byłam u rodziny w Ostrowi :)
A dziś byłam w Warszawie!
Dla mnie posty najlepiej pisze się w domu, a nie u kogoś :)
Pojechałyśmy w piątek rano, a wróciłyśmy wieczorem w poniedziałek :) Każdy dzień spoko spędziłam :)

Nie będę zbytnio opisywać, no ale zdjęcie mam trochę dużo :)
W piątek byłyśmy na urodzinach 3 letniej Nelki. Było bardzo fajnie :) mam trochę zdjęć :)
Za to w sobotę, pół dnia filmy oglądałyśmy, bo padało cały dzień :<
A tutaj trochę zdjęć z piątku :)
Następna notka będzie o Wawie, a potem jeszcze zdjęcia z niedzieli :)


Jeju jak ja wyszłam ;____; z Nelką, solenizantką <3 i kochaną Nikolą <3


No i selfie <3

18 komentarzy:

  1. cudowne zdjecia, slicznie sie usmiechasz! :)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie się uśmiechasz Kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Na każdym zdjęciu uśmiechnięta - super. Oby tak dalej :)

    takeiteasy-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia;)
    pozdrawiam serdecznie ;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Po zdjęciach widać, że spędziłaś wspaniale dzień :) piękny uśmiech!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Już czekam na notatkę z Warszawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nelka pewnie mega szczęśliwa :-)!

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne zdjecia, pelne usmiechu :)

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne uśmiechy! :p

    Zapraszam na małą fotorelację z moich wakacji :) Dodasz komentarz? :*
    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/07/wakacyjna-fotorelacja-2014.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne zdjęcia :)
    Moim zdaniem pięknie wyszłaś ;D

    Zapraszam justlife-jurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjecia! Ślicznie na nich wyszłas ;) Zapraszam do siebie. Byloby mi bardzo miło gdybys poklikala w linki pod zdjęciami. Bardzo mi na tym zależy. patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznotki z was :D ~ best-frieend.blogspot.com zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Twój uśmiech, kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne zdjęcia ;33

    Zapraszam:
    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie pozytywne zdjęcia piękne uśmiechy ;)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne fotki, dodaje do obserwowanych i zapraszam częściej do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane