24 września 2014

hello!

Hej:)
Dawno mi to nie było, bo ponad tydzień :O
Trochę się wydarzyło przez ten czas. We wtorek zdałam prawko. Czyli pewnie za niecały tydzień, będę mogła jeździć już samochodem, bo czekam na dokument ; ) Bardzo się cieszę z tego powodu, bo w końcu mam to za sobą ^_^ i nikt mi tego nie odbierze.

W sobotę byłam na wykopkach u babci i wujka. Co roku jedziemy zbierać ziemniaki. A uwierzcie mi, bardzo dużo jest radlin. Ale rodzina jest duża, my już o wiele starsi. Więc szybko zebraliśmy. Szkoda, że nie zostałam na ognisku, no bo miałam jechać już do domu, żeby się wyszykować na panieński.

Miałam opory do samego końca, ale jednak się wybrałam :D
Panieński odbył się w Warszawie w klubie Hula Kula. No i było bardzo fajnie. Nie żałuje, że pojechałam, bardzo się cieszę, że mogłam się trochę rozerwać. Pokaże wam 2 zdjęcia, ale mam ich o wiele więcej.



No i w sumie to wszystko. Dziś doszedł do mnie bilet na Ed'a Sheeran'a. W końcu! Jestem mega szczęśliwa z tego powodu! Jeszcze zostało 5 m-c do koncertu.
No i też od piątku zaczynam studia zaoczne. Teraz oby znaleźć tylko pracę.
Do zobaczenia x

20 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia, gratulacje z okazji zdania prawka no i zazdroszczę biletów <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O Jezu, przegladam sobie post i tak myślę ,,Ej, tego bloga prowadziła inna dziewczyna" Patrzę, patrzę ,,Ten pieprzyk, znam skąś ten pieprzyk" Przeglądam sobie stare posty. Dotarłam do marca i takie ,,O Jezu, ale ona się zmieniła! XD" Ślicznie Ci w takiej fryzurze :)
    PS. Gratuluję zdania prawa jazdy ;D

    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna fryzura z grzywką . Bardzo Ci pasuje.Gratulacje z powodu zdania egzaminu. Będziesz niezalezna.Pozdrawiamy !

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję zdania! trudno bylo? ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna c:
    gratuluję ^^

    http://julga-and-julczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że wiele się u Ciebie dzieje. Gratuluję prawka!
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Prawko to jedna z lepszych rzeczy jakie mnie spotkały :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję prawka i zazdroszcze koncertu Eda!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjęcia :)

    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/09/jesienna-chandra.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, jestem tu nowa:)
    Ale bardzo ciekawe piszesz!;*
    Cieszę się, że ty się cieszysz:) OMG, masz bilet na koncert Ed'a!!!???:o WOOOOW!;* Zazdro<3
    Na pewno będę wpadać!;) Fajne zdjęcia! ;)
    Pozdr,
    Mania:*

    moje-d-i-y.blogspot.com---------------------;;> Byłabym przeszczęśliwa, gdybyś wpadała!;*

    OdpowiedzUsuń
  11. jeju i tak Cię podziwiam bo ja sobie siebie nie wyobrażam za kierownicą. :D
    noo, czas leci jak nie wiem. dopiero co był początek wakacji a tu już uczelnia za pasem ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz cudowny uśmiech <3
    http://justloveyolo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Farciara na wieczór panieński pojechała xD
    Powodzenia na studiach ^^

    http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2014/09/summer-is-over-now.html

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne zdjecia!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/autumn-vibes-military-pants.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz śliczne oczy!:)

    proszę o kliknięcie w link sheinside
    http://karina-kaarina.blogspot.com/
    jeśli to zrobisz, daj znać w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zakochałam się w twojej grzywce <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post ! Bardzo podoba mi się twój blog :) Widzę że jest pisany z pasją ;)

    Zapraszam do mnie :)
    http://miss-clare.blogspot.com/2014/10/jesienne-do-it-yourself.html

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane