2 września 2014

Podsumowanie sierpnia

Siemka! :)
Dziś mam dla was podsumowanie sierpnia :) muzyka czyli top 6 sierpnia + zdjęcia z sierpnia. Chciałam to zmieścić w jednym poście. 
Jeszcze miesiąc wolności^^
To na początku 6 piosenek:
1. Elena feat. Glance - Mamma mia (He's italiano) 
Tak mi wpadała w ucho, jest świetna, rytmiczna, do śpiewania, teledysk też fajny.
2. Lana Del Rey - Ultraviolence
No i kochana Lana i jej smutne piosenki, ta melodia jest taka usypiająca, ale uwielbiam ją :)
3. Nicki Minaj - Anaconda
Teledysk bardzo kontrowersyjny, tak samo słowa. Ale bardzo lubię tą raperką, no i piosenka wpadła mi w ucho ^^
4. K2 ft. Buka - 1 moment 
Wow polska piosenka, wpada w ucho i świetne słowa :)
5. Ed Sheeran - Don't
Ed kochany <3 uwielbiam tą piosenkę, ale teledysk zbytnio mi się nie podoba.
6. Iggy Azalea - Black Widow ft. Rita Ora
No kochana Iggy ;) świetna piosenka i Rita też wymiata.

A teraz kilka zdjęć :)
 Ja / rokko / selfie / kaktus
 Niebo / selfie / PLL / Z Pyśką
 lód / ja / arizony / w lustrze
 króliczek / z Nikolą / tęcza / z siostrą
1. Brzydka pogoda / ja / wschód / selfie
 Z Natalą / kwiatek / z siostrą / bloki
 knoppers / ja / koktajl bananowy / ja
 nachosy / z nati / lemoniada / z Pyśką
 w oksach z Natalą / ja / z Pysią / selfie
z Nati / ja / z Nati / selfie
selfie / słonecznik / ja / księżyc
 burza / moje paznokcie / ja x2 / zachód
 ja / moje nogi / ja / słonecznik
rowery / ja / widok / smile!

21 komentarzy:

  1. Super mix zdjęć :)
    Tę pierwszą piosenke słucham cały czas !!
    Udanych wakacji :)

    xxxaleksandraxxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa całe lato miałam ochotę na loda arbuza i nadal go nie zjadłam ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Po zdjęciach to ci powiemn, ze amsz fana tę grzyewczke :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, masz fajną grzywkę :) Uwielbiam tą piosenkę Eleny <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super podsumowanie, świetne zdjęcia ♥
    http://everythingandnothinng.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie Ci w prostej grzywce :)

    --> FASHION PACIFIC <--

    OdpowiedzUsuń
  8. Co do teledysku Don't zgadzam się z Tobą w 100%
    Zdjęcia masz świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oooo matkoo matkooo !! ten króliczeeeeek <3 <3 <3 awrr ! Świetny post ^.^ Fajne fotki ;P
    zapraszam ;) http://na-diabelskim-mlynie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze zachwycam sie jak j pięknie wychodzisz na zdjęciach :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Też bardzo lubię Iggy i Ritę Orę to już w ogóle ♥ Lód ze zdjęcia, niby prosty i tani, a jest taki pyszny :D

    OdpowiedzUsuń
  12. uuuwielbiam Mammmamiaaaaaa <3
    i ta sukienka ślubna mmmh :)piękna
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. super ps. u mnie konkurs na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piosenki znam wszystkie i są świetne, zdjęcia bardzo ładne :)

    Zapraszam do mnie!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne podsumowanie :)

    Obserwuję. Było by mi bardzo miło gdybyś pod moim nowym postem szczerze kliknęła w linki. Wiesz że jest to bardzo ważne, odwdzięczam się obserwacją i komentarzami. Jeżeli klikniesz napisz o tym w komentarzu, z góry dziękuję :*

    http://goldxcherriex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słucham muzyki popularnej i jeszcze niedawno byłam święcie przekonana, że Iggy Azalea to jakiś facet... tak się kończy oscylowanie w zupełnie innym muzycznym świecie, ale mi to nie przeszkadza :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia jak i muzyka:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Rowniez uwielbiam te piosenki! Tylko iggy nigdy nie slyszlam :( sliczne zdjecia zrobilas

    obserwacja za obserwacje? jesli tak, zacznij :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane