10 września 2014

Tortilla z kurczakiem i warzywami :)

Hejka. :)
Dziś mam dla was najzwyklejszy przepis na tortillę z kurczakiem i warzywami + sos czosnkowy

Składniki:
1-2 piersi z kurczaka
sałatka pekińska
2 pomidory
2 ogórki
1 papryka(u mnie nie ma zapomniałam)
1 puszka kukurydzy(u mnie nie ma zapomniałam)
placki tortilla
przyprawa do gyrosa

Składniki do sosu czosnkowego
1-2 łyżki majonezu
1-2 jogurtu naturalnego
kilka łyżeczek czosnku granulowanego
Ale w necie są przeróżne przepisy na sos :) więc możecie inne wypróbować :)
I także jest bardzo dużo przepisów na tortillę, no ale dlaczego mam nie dodać i się tym podzielić! :D

Kroimy pierś z kurczaka na małe kawałki jak na zdjęciu poniżej.Wrzucamy na patelnię, wlewając trochę zwykłego oleju. Zaczynamy smażyć, dosypując przyprawę do gyrosa.

 Przez ten czas, gdy się nam smaży mięso, kroimy wszystkie warzywa w kostkę, plasterki jak wam wygodnie.



Później robimy sos: dodajemy wszystkie składniki mieszamy, jeśli coś nam nie pasuje można dodać pieprz i sól.

Na końcu gyros dodajemy do naszych warzyw a na końcu sos. Wszystko mieszamy.

Nasz placki podgrzewamy na patelni lub w piekarniku, na opakowaniu jest napisane przez ile czasu.
No końcu wsypujemy na nią warzywa i zawijamy. Chyba każdy wie jak :)



SMACZNEGO! :)

22 komentarze:

  1. Mniam! Muszę wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam! ale mi smaka zrobiłaś!
    zapraszam do mnie na przepis na zapiekankę z brokułem :))
    http://everythingandnothinng.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo smacznie !
    Chyba w weekend to przygotuję :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam *_*

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś pysznego, muszę sobie coś takiego przyrządzić do pracy, dzieki za canny pomysl:)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam robić tortillę. bardzo lubimy ją z moim chłopakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja często robię tortille, ale na troszeczkę innych zasadach xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wczoraj mialam tortille heh
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pysznie to wygląda <3
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam tortillę <3 czesto z chłopakiem sobie robimy - same pyszności!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również uwielbiam tortillę <3 :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie tortille ! Osobiście lubię sobie jeszcze dodać do tego jakiś sos :))
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    Poklikałabyś w baner Sheinside ? Z góry dziękuję za pomoc !
    stay-possitive.blogspot.com
    PS. na moim blogu można zamawiać design

    OdpowiedzUsuń

  13. mmm ^^ zjadłabym ale bez mięsa (wegetarianka) :D


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie dałaś mi smakowity pomysł na obiad ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mniam mniam!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie ;)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/09/black-guns_13.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglada smakowicie ^^ moze zrobimy takie w domku z mama?... :)
    opowiastki-prawdziwe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo właśnie wczoraj jadłam tortille, pycha <3

    nesssy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda przepysznie, zjadłabym sobie taką! ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham tortille!

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane