17 października 2014

Nowe rzeczy :)

Hejka :)
Dziś przychodzę z postem co się u mnie nowego pojawiło w szafie. W sumie to są tylko 4 rzeczy. Bo ostatnie mało co kupuje ;)
Przede wszystkim musiałam kupić sobie płaszcz na okres jesienny-zimowy. W moim życiu to pierwszy płaszcz. Nigdy nie przepadałam za takim ubraniem. Wolałam założyć kurtkę typu ramoneska, a na zimę taką kurtkę typowo zimową :) bo tak jest najwygodniej.
Jestem ucieszona z tego zakupu, chociaż jeszcze nigdzie w niej nie byłam. Bo jest bardzo ciepło jak na jesień :D
Na zdjęciu wspaniale nie wygląda, ale jak tylko będę miała okazję to wstawię w nim zdjęcie :)
Kupiłam go w Housie :)

Kolejną rzeczy zakupioną są buty ^^ na okres jesienny czy wiosenny. Botki na obcasie, bo tak je nazwę, bardzo mi się spodobały. Jak może niektórzy wiedzą, mam problem z kupieniem butów bo rozmiar mojej stopy waha się od 33.5 do 35. Ponieważ buty typu: vansy, trampki mogę zakupić 35 a nawet 36.
A jeśli chodzi o szpilki czy baleriny no to poniżej 35 :C
Za to te botki kupiłam 36 i wypycham watą XD daje radę :)
Są bardzo wygodne :) Kupiłam je w Sinsay

Kolejną rzeczą jest sukienka. Gdy ja tylko zobaczyłam wiedziałam, że jestem moja. Tak fajnie się błyszczy i jest czarna :) Niedługo wstawię w niej zdjęcia z małej sesji. A tak w niej wyglądam :)
Także mam na sobie te buty :) Sukienkę zakupiłam w Tally Weijl.

I ostatnia jest biżuteria, którą poszukiwałam. Wiem że jest na allegro, ale jakoś nie zamawiam przez neta. 
Także kupiłam w Tally Weijl.
Jest to tattoo choker, pamiętam jak były one modne gdy miałam kilka lat ^^



23 komentarze:

  1. Też kupilam ostatnio paszczyk w House, a teraz szukam jesiennych botków :). Podoba mi się bizuteria, ale nie te zawieszki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakupy musiały być udane !
    Prześlicznie wyglądasz w tej sukience.

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę zajść do sinsay za tymi butami :) x

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty są super, chcę takie ale na mniejszym obcasie :D

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zakupy ;)) .. a buty są super *o*

    Zapraszam:
    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sukienka, a botki są rewelacyjne do wszystkiego pasują ; ) Przepiękny płaszczyk ; *

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kurtka i buty i w ogóle wszystko! <3

    http://dominica-s-f.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super rzeczy :D Wszystko idealnie wpasowuję się w mój styl :D A buty to już w ogóle rewelacja!
    Pozdrawiam ♥
    kawaii-lullaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojeeeej świetny płaszczyk:) I ogólnie rzeczy <3 Szczerze to tylko jak dla mnie odpada ten naszyjnik.....reszta jest cool :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    smartysally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne buty ;)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczny plaszczyk! Co do butow mam identyczne, ale nie z sinsaya :)
    obserwuje i zapraszam do mnie <3
    amimitte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne buty,luknij do mnie na rozdanie http://annatygryss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne rzeczy!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/elegant-rock-supra-magazine.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne zakupy , uwielbiam kolor czarny. Plaszcz bardzo w moim stylu. Już CI to mówilam , ale powtórzę wyglądasz rewelacyjnie. A grzyweczka do dała Ci tylko uroku !

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne butki <3 zapraszam do mnie zusu-zusu.blospot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane