29 października 2014

Throwback

Hej :)
Zaczęło się... te zimno za oknem, zmiana czasu, co za tym idzie wcześniej zaczyna się ściemniać. Przez to człowiek ma ochotę iść spać, bo się czuje jakby była 21, przynajmniej w moim przypadku. Zaczyna się ten okres, którego nie lubię... Nie przepadam za jesienią i zimą. Oby zima nie była ostra, mogłaby być taka jak w tamtym roku :)
Dlatego dodaje zdjęcia z lata, mojej koleżanki. Uwielbiam fotografować ludzi, a potem przerabiać te zdjęcia. Szkoda, że nie mam photoshopa... Najczęściej przerabiam w photoscape, najwygodniej :) i zawsze kombinuje z wykresami ^^
Miłego oglądania... :)


Na zdjęciach Natalia :)

17 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia Ci wyszły !
    Co do tematu posta to również nie lubię tutejszego klimatu.
    Najgorsze jest to, że o 17 już za oknami się ściemnia !
    Ciągle są mgły, przymrozki. Zaczyna się ta druga strona jesieni.

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  2. ja czekam az moja spodniczka w koncu dojdzie ;) bo mam podobna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna mini sesja ^^
    Ja tam jesień i zimę lubię xD
    Ale tylko jak siedzę w ciepłym domku i patrzę na nią przez okno

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :-) ale masz piękne włosy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne zdjęcia , co do notki zgadzam się z tobą :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez nie lubie tego okresu eh
    Ładne zdjecia
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo lubię jesień i zimę, ale ostatnio też cały czas chodzę nie wyspana i najchętniej to bym zaraz wskoczyła pod kołderkę i spędziła tak cały dzień! ;D

    mój blog- ultradefensless

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniała stylizacja!
    mogłabym prosić o poklikanie w linki? to tylko chwilka :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/10/autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne zdjęcia, koleżanka ma fajną spódniczkę! :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane