24 listopada 2014

Brokatowe paznokcie

Hejka :)
Dzisiaj notka o moich paznokciach brokatowych! Zrobiłam sobie je wczoraj :)
Bardzo podoba mi się efekt końcowy :)
Nie kupowałam, żadnego lakieru z brokatem, bo po co.
Już od ok 9-8 lat w domu posiadam brokat do ciała. Kupiłam go wraz z jakąś gazetą. A że byłam w wieku 10-11 lat to taki brokat to było coś, szczególnie na dyskotekę szkolną. Użyłam może go kilka razy. I od tej pory nie był używany.
Dopiero teraz mnie oświeciło, że mogę sobie go wykorzystać na paznokcie.
Uwielbiam malować paznokcie sobie i zarówno komuś. Ale tylko jak mam dłuższe ^^
Dobra przejdźmy do tego, czego użyłam do pomalowania!

- bezbarwny lakier
- utwardzacz do paznokci
- sypki brokat

Brokat wybrałam niebieski *-*
Najpierw pomalowałam dwa paznokcie na bezbarwny, nałożyłam brokatu ile mi się podobało. I tak z kolejnymi paznokciami. Na końcu nałożyłam utwardzacz.

Efekt końcowy! Bardzo mi się podoba ^^ ale dziwi mnie, dlaczego to jest bardziej różowe, a nie niebieskie ;) Miłego tygodnia! :)

17 komentarzy:

  1. ładnie się prezentują , ale osobiście wolę jak jest jakiś kolor bazowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio bardzo lubię jak się błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A próbowałaś dać jakiś kolor pod? To tez super wygląda. Lubię brokaty, ale gdy przychodzi do ich zmywania...grrr

    OdpowiedzUsuń
  4. efekt końcowy wyszedł zarąbiście. Moim zdaniem malowanie paznokci takim sposobem jest lepsze niż malowanie zwykłym lakierem z brokatem bo tam tego brokatu jest tyle co kot napłakał i nie ma aż tak zdumiewającego efektu :)

    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie :)
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Efektowne te paznokietki, ale u mnie by nie wytrzymały jednego dnia :)

    orasey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny efekt, ale mi by się nie chciało bawić :)

    http://younglonelysoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie wygląda, ale ja jednak chyba wolę kolor ;)
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt świetny! :) Też mam podobny brokat i właściwie zastanawiam się nad Twoim sposobem :)
    Obserwuję i liczę na rewanżyk :)
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt fajny,ale u mnie by się długo nie utrzymał ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne paznokcie, wręcz przepiękne. Miałaś świetny pomysł z tym brokatem :)
    Zapraszam do mnie dzisiaj outfit jesienny moze ci się spodoba
    maglif.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny efekt końcowy
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie! Są różowe :D Ja wcześniej pomalowałabym jednak paznokcie białym lakierem a na to brokat :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane