14 listopada 2014

My birthday! ^_^

Hejka ^^
Dziś są moje 19 urodziny! Jak ten czas szybko leci :O przecież niedawno kończyłam 18 lat hihi.
To moja ostatnia nasta, nastolatka xd
Jakoś nie czuje się na 19 lat, no i nawet nie wyglądam...
Nie wyprawiam urodziny, wgl nie wiem jak spędzę ten dzień, zobaczymy. Ale za rok chciałabym wyprawić urodziny.
No i przepraszam, że nie było mnie tak długo. Nie byłam na komputerze przez 4 dni ;o
W poniedziałek za to byłam w Warszawie w kinie, na komedii ''Udając gliniarzy'' 2 razy się popłakałam ze śmiechu, chociaż końcówka była nudna...


Do zobaczenia.

8 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego ! 100 lat :) Oczywiście spełnienia marzeń !

    http://neverrrrstopdreaming.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszego Kochana i spełnienia najskrytszych marzeń <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego :)
    Ładne zdjęcie :D
    Przepraszam za usunięcie komentarza.

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego :*

    Ja mam 18 lat a też się nie czuję, a ludzie mówią mi że nie wyglądam także taka ironia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. http://my-asialife.blogspot.com zapraszam blog o Azji może się spodobać. :)
    + Najlepszego .:)

    OdpowiedzUsuń
  7. 1oo Lat !!! :D
    Obserwuje i czekam na kolejny post :)
    http://przemekadamczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane