4 listopada 2014

Podsumowanie października :)

Hejka :)
Dziś mam dla was małe podsumowanie października :) czyli zdjęcia i muzyka :)
Ale mam zamiar to wzbogacić o coś jeszcze. Pomyśle...
Nie chce mi się zbytnio opisywać co się działo w październiku. Jakoś zleciało. Nie przepadam za tym miesiącem. Jak wgl z jesienią.
A o to piosenki

1. John Legend - All of Me
W piosence zakochałam się na początku października. Jest cudowna. Kocham ją :)
2. The Neighbourhood - Sweater Weather
Kolejna piosenka, która jest cudowna w fajnym rytmie ;)
3. Meghan Trainor - All About That Bass
Piosenka świetna, wpadająca w ucho. A tekst rozwala :)
4. Ed Sheeran - Thinking Out Loud
Mój kochany Ed. Pięknie zatańczył. Piosenka świetna, teledysk tak samo :)
5. Queen - Bohemian Rhapsody
Polubiłam jej dzięki siostrze, świetna jest, jak reszta piosenek Queen, ale ta ma coś w sobie
6. Charli XCX - Boom Clap
I ostatnia piosenka. Uwielbiam ją. 
O wiele bym więcej dodała. Bo w tym miesiącu było dużo fajnych.

I teraz dodam zdjęcia:
selfie/kot/w lustrze/wschód słońca
z biletem na Ed'a/lay's/ja/nowe buty
warszawa/w lustrze/niebo/z siostrą w tle
ja/kotek/z Kariną/ulubiona książka
Z Natalią/usta/wieś/w warkoczykach
 Z Kariną/mgła/ja/księżyc
Z Natalią/płyta/ja/bokeh
 światła/ja/samochód/ja
tęcza/ja/znowu ja/jesień
 Jesień i rzeka w tle/rzeka i most/liść/kaczki
wschód słońca/kwiatek/chmury/ja

Do zobaczenia!! :))x

16 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie podsumowania. Juz Ci pisałam lubię Cię bardzo w tej fryzurce !

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie te twoje zestawienia zdjęć :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne podsumowanie, jesteś strasznie fotogeniczna ! Pozdrawiam serdecznie ! :)
    Zapraszam do mojego artystycznego świata !

    OdpowiedzUsuń
  4. Zwykle nie słucham muzyki, bo kompletnie nie wiem co puścić i zawsze wspieram sie takimi muzycznymi ściągawkami jak Twoja ^^"
    I wow! Ile zdjęć! A ja taki leń i wiecznie mi ich brakuje x.x
    www.nikodemcio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słucham takiej piosenek.. Świetny pomysł na takie podsumowanie. Super zdjęcia :D

    Zapraszam --> http://moje-sprawy-codzienne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny pomysł na takie podsumowanie ;)
    pozdrawiam http://stylcarly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny mix zdjec!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie! :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/11/autumn-outfit-fuck-sweatshirt.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia, uwielbiam takie posty ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie ,buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku jak Ty ślicznie wyglądasz na tych zdjęciach Kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygladasz genialnie w chokerze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. widzę świetne botki na szóstym zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane