5 grudnia 2014

Podsumowanie listopada

Witam!
Dziś mam dla was podsumowanie listopada, czyli moje zdjęcia i kilka piosenek, które wpadły mi w ucho. W tym miesiącu były moje 19 urodziny, wyszła płyta 1D ''Four''. Ale ogólnie nie przepadam, za listopadem.
Miłego oglądania! :)
ja/mucha/niebo/selfie
spacer/ja/zachód/selfie
selfie/sad/ja/ulica
ja/drzewo/księżyc/z Natalą
mgła/z siostrą/bokeh/ja

A teraz 5 top piosenek listopada:
Pierwszy raz tą piosenkę usłyszałam na gali EMA, od razu wpadała mi w ucho. Jest piękna :)
Bardzo wesoła melodia, pozytywna, szybko wpada w ucho
Też ją uwielbiam :)
No jedna z lepszych piosenek chłopaków. Wgl z płyty, chociaż mam jakieś tam swoje perełki, które kocham ♥ także wyszedł teledysk, który jest cudowny, dla fanów, directioners. Chłopcy się postarali. Aż łezka w oku się kręci :')
Świetny tekst, melodia tak samo. A teledysk mnie urzekł :)

Miłego weekendu!

17 komentarzy:

  1. fajnie tu :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie te piosenki uwielbiam ! Ale chyba najbardziej Faydee - Can't Let Go ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze powiem, że nie jestem wielką fanką 1D ale ich nowa piosenka ma świetny tekst i baardzo mi się podoba :).

    http://younglonelysoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny mix zdjęć i jednocześnie podsumowanie
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog ♥
    Jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy i na pewno nie ostatni ;)
    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie Ci z tymi czerwonymi ustami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia :D
    5 ostatnich zdjęć najbardziej mi się podoba :)
    http://niebioeski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Widze że nie tylko ja jestem maniaczką robienia selfie :D
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Wpadniesz? Poklikasz w linki?
    www.susan-and-olivia.blogspot.com/2014/12/tidebuy.html

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia ♥

    m-inis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. WSPANIALE!!

    wspaniale:*
    pozdrawiam, Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  12. I love the script, they are soo cute! <3<3 and the music is gorgeous!!

    I would really appreciated, if we could follow each other on BL and GFC!
    Just started following you, Waiting for you to follow back :)
    xoxo Colli // my blog - tobeyoutiful

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane