1 grudnia 2014

Rossmann 1+1

Hejka ^^
Chociaż promocja w Rossmannie była 2 tyg temu. To dopiero dziś dodaję notkę co kupiłam :)
W sumie nie jest tego dużo, bo tylko pomadkę i lakier do paznokci. Miałam jeszcze zamiar sobie coś kupić, ale jednak wolę poczekać na jakieś -40% czy coś w tym stylu.
Pomadkę jak dobrze pamiętam kupiłam za 28 zł a lakier miałam za darmo. Kosztował 13-14 zł
Chciałam wziąć sobie droższy, ale miały jakąś dziwną konsystencję. Były takie ciepłe i dziwne. Więc zrezygnowałam.
Moja pomadka to rimmel 380 dark night waterl-oops!
Jest w cudownym kolorze taki fiolet/śliwka. Bardzo ładnie pachnie
Lakier z Sally Hansen 310 gunmetal. Nie malowałam jeszcze ni paznokci. Nie wiem jak się sprawdzi. Oby dobrze ^^ Kolor jest genialny ^^

A wy co się kupiłyście na tej promocji? :)
Następną notka, to będzie podsumowanie listopada.

16 komentarzy:

  1. Przydałaby mi się wizyta w Rossmannie, o tak. W planach mam zakup jakiegoś miłego dla noska zapachu. Te z AVON'u niezbyt mnie do siebie przekonują. Są bardzo słodkie - w większości pojawiają się katalogi świąteczne, a więc nic 'normalnego' w nich nie znajdziemy. Lakier musi ładnie się prezentować na paznokciach, a pomadka również powinna dobrze wyglądać na ustach :)

    O R A S E Y

    OdpowiedzUsuń
  2. pomadka ma naprawdę wspaniały kolor! u mnie na blogu również jest post o tym co ja kupiłam ;)
    Może wspólna obserwacja?;)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten metaliczny kolorek lakieru :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor pomadki jest nieziemski. Ja na promocjach w rossmannie kupiłam sobie błyszczyk i krem bb :)
    nataliaasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja do najbliższego Rossmanna mam bardzo daleko i nic nie kupiłam, a szkoda...
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja obkupiłam się na pół roku haha :)

    Zapraszam do siebie. Dopiero zaczynam, jednak kilka wpisów się już pojawiło.
    Życzę miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolor pomadki, uwielbiam takie! Ja niestety przegapiłam okazje :(
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. genialna szminka!



    +zostaję u Ciebie na dłużej i zapraszam do obserwacji również u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I need that lipstick shade, it's gorgeous. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ekstra odcień szminki, chociaż ja nie umiem chodzić w takich kolorach ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko, pomadka jest świetna! Bardzo mi się podoba chociaż nie wiem czy pasowałby mi ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomadka jest śliczna:)
    http://angelikatobiaszblog.blogspot.com/ może wspólna obserwacja? Jeśli tak napisz u mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane