23 grudnia 2014

Świąteczny tag!

Hejka.
Dość dawno mnie tu nie było. Złapał mnie leń, a potem okazało się, że mam zaopiekować się 7-letnią kuzynką. Więc nie miałam czasu, wejść na komputer, u cioci weszłam z 2 razy. Ale wolę notki pisać u siebie w domu. Tym bardziej świąteczne.
Siostrą cioteczną opiekowałam się od poniedziałku do piątku. Ma ospę, może do świąt jej przejdzie :) oby.
Wróciłam późno w piątek. W sobotę nie miałam czasu też dodać notki, bo byłam u koleżanki. Porobiłyśmy trochę zdjęć, potem do kościoła i do galerii. Sprzątanie prawie mnie ominęło.
Dopiero dziś dodaje post i to pewnie będzie jedyny taki świąteczny.
Strasznie mam dużo do napisania na blogu. Ale za dużo tego by było.
Z chęcią wybrałabym się na miasto porobić zdjęcia, ozdobom świątecznym, ale pada i pada ;_;
Jutro jadę do babci i także we czwartek. Postaram się zrobić post w piątek. :)
Mam dla was świąteczny tag:
1.Ulubiony świąteczny film?
- ''Kevin sam w domu'' i ''Kevin sam w Nowym Jorku'' oglądam go odkąd pamiętam. Wgl mi się nie nudzi:)
2. Jakie są twoje ulubione piosenki świąteczne?
 
- Zdecydowanie te 2 :) to moje ulubione w tym roku :)
3. Ulubiony świąteczny kolor?
- złoty i srebrny. Ale lubię jak jest kolorowo. Wszędzie lampki itp
4. Ulubione świąteczne jedzenie?
- nr 1 to pierogi z kapustą i grzybami <3 potem krokiety. Za to w Boże Narodzenie: to prawie wszystko :)
5. Ubierasz się odświętnie czy spędzasz Święta w piżamie?
- ubieram się jakoś ładnie, w czym dobrze się czuje. Nie spędzam świąt w piżamie.
6. Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?
- sztuczną
7. Otwierasz prezenty w Wigilię czy w świąteczny poranek?
- oczywiście że w Wigilię, przychodzi Mikołaj i nam rozdaje.
8. Co najbardziej lubisz podczas Świąt  Bożego Narodzenia?
- spotkanie się z rodziną przy wspólnym stole, kolędowanie, robienie zdjęć. Ogólnie taki klimat jest fajny.
9. Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne?
- mam i to dużo. Wesołe są, bo spędzam jest z wielką rodziną. Pamiętam jak, ktoś wkładał rózgi przy oknie i w nie pukał. A ja z rodzeństwem ciotecznym od okna do okna biegaliśmy. Teraz młodsi tak mają. A my po prostu się z tego śmiejemy.



Wesołych, rodzinnych, spokojnych i szczęśliwych Świąt Bożego Narodzenia :)

7 komentarzy:

  1. Tobie też wszystkiego co najlepsze ! Spełnienia marzeń :)
    ps.Świetne zdjęcia ^^

    http://neverrrrstopdreaming.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Święta i świąteczne piosenki, lampki i wszystko co z tym związane, szczególnie jedzenie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tobie tez wesołych świąt! Chciałabym żeby były białe, ale za oknem tylko jakieś anomalie pogodowe..
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście świetny tag:D
    Wesołych xD
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z 8 :)) Uwielbiam ten klimat :)
    Zapraszam : http://sarajanikblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia!
    ♥ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG♥
    Spodobało mi się u Ciebie, na pewno będę tu zaglądać. Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny blog i klimatyczne zdjęcia :3
    wave-flow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane