29 grudnia 2014

Święta, święta i po

Hejka :)
Dziś przychodzę do was ze zdjęciami z Świąt Bożego Narodzenia :)
W Wigilię byłam u babci Było nas 27 osób, więc spora rodzina. W 1 dzień Świąt było już nas 35 :) Mogłoby by być więcej, ale niektórzy są zagranicą ;/ O wiele mniej zdjęć zrobiłam. Rok temu było ich więcej.

I tak na zdjęciu wszystkich nie ma :<
Ogólnie święta minęły dobrze, dużo nie zjadłam. Zbytnio czasu nie miałam XD Pewnie większość zaskoczył śnieg, który spadł w 1 dzień Świąt, lepiej późno niż wcale. Więc święta miały ten klimat ^^
A na święta dostałam: zniszcz ten dziennik, lakiery do paznokci, czarne rurki i słodycze
A teraz mam dla was trochę zdjęć :)


No to następnej notki ^^

15 komentarzy:

  1. O rany, a ja myślałam że u nas te 12 osób to dużo! Jak się pomieściliście przy stole?
    Słodkie małe dziewczynki ;)
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że tak dużo osób było :)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu, ale mam zazdro, u mnie było osób... 2. Ja i moja mama :( Może za rok jeszcze będzie brat i dziadek albo pojadę do Polski na święta :)

    Zapraszam :)
    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale liczna rodzinka! Super! Też dostałam Zniszcz ten dziennik :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Rodzinnie! Takie święta są najlepsze! U mnie kiedyś jak wszyscy byli młodsi to tak było, teraz każdy do siebie jedzie...;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świątecznie! Generalnie pogoda była u mnie mało świąteczna... Deszczowo itp :<< ;<<

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęśliwego nowego roku kochana! Oby 2015 był o wiele lepszy! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Rodzinne, prawdziwe święta. Szczęśliwego nowego roku!
    mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz dużą rodzinę! Świetne zdjęcia :)

    Co powiesz na obserwację za obserwację? Daj znać u mnie.

    http://fashion-is-on.blogspot.com/
    https://www.youtube.com/watch?v=3Q6rf8kKX0E
    Jestem początkującą youtuberką, więc byłaby mi bardzo miło, gdybyś zasubskrybowała mój kanał ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Po pierwsze zanim zapomnę: PRZECUDOWNY PŁASZCZYK <3
    Po drugie masz ogromną rodzinę xD ja narzekałam na 14 osób na Wigilii, teraz wiem, ze miałam naprawdę niewiele roboty. tylko ja nie mam nikogo prawie w swoim wieku, więc wiesz.
    Po trzecie życzę Ci spełnienia marzeń w tym nadchodzącym nowym roku ^^
    Kocham Cię Misiaku <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane