16 stycznia 2015

Czego słucham #1

Siema : )
Kiedyś zaczęłam serie notkę czego słucham, ale skończyło się na dwóch. Mam zamiar wznowić to zaczynając od początku czyli od One Direction! :)
No to zaczynamy :)
Nie jestem z nimi od początku, nie jestem z nimi, gdy zaczynali śpiewać w X factorze, gdy przez to wszystko przechodzili, nie jestem z nimi od pierwszego singla WMYB, czy GBY albo OT. Ponieważ mnie wgl nie interesowali, zwyczajne ''pedałki'' bo tak uważałam :< teraz tego żałuje. 
Jestem z nimi od maja 2012 roku, wtedy kiedy wyszło More Than This (Up All Night: The Live Tour)
Miałam wolne od matur, nudziło mi się. Coś mnie naszło, żeby poczytać o One Direction, zaczęłam słuchać ich piosenek, czytać na różnych stronkach o faktach z ich życia. Później polubiłam na fb 1DPL. Oglądanie Video Diaries i Funny Moments było czymś cudownym <3 te ich poznawanie.
Wiem, że teraz nie jest już to samo. Nie ma takiej radości jak kiedyś, ale to dzięki nim uśmiecham się każdego dnia.
Dzięki tej piątce, wiem że warto mieć marzenia. Dziękuje, że zmienili moje życie, bez nich byłoby szare.
Także cieszę się, że jestem directioner, choć przeżyłam już tyle dram, to daję rade. Zawsze znajdą się jakieś dziewczyny, przez które fandom się psuje, a potem jesteśmy uważane za najgorsze.
Dzięki 1D poznałam dużo osób przez neta, z niektórymi się wiedziałam nawet na żywo. Jest to wspaniałe uczucie :')
I te pamiętne czasy, gdy jak idiotka biegłam do tv, bo któraś piosenka 1D leciała, teraz już tak nie robię haha. Nigdy nie zapomnę gdy wystąpili na zakończeniu letnich igrzysk w Londynie. Na żywo w polskim Tv OMG :) Czekanie na każdy teledysk, a potem nabijanie wyświetleń. Czekanie na THIS IS US, to chyba było najwspanialsze uczucie :') a także 1D DAY i to uczucie, gdy była wspomniana Polska <3 Nie mogę zapomnieć, jak Louis i Zayn udzielali wywiadu dla polskiego radia. 
Za dużo obiecali, nie spełnili tego, ale powiedzieli KOCHAMY WAS, było to takie urocze :')
Do tego jeszcze 2 wywiady dla DDTVN i PNŚ :)
I żyję nadzieją, że kiedyś usłyszę, albo przeczytam, że 1D przyjadą do Polski na koncert, czekam na ten dzień. Liczę na nich, że nas nie zawiodą... Wierzę, że ich spotkam, przytulę, zrobię zdjęcie i im podziękuje za wszystko... Mieć idola/idoli to wspaniała rzecz.
Choć wiem że nie mają o mnie pojęcia, bo jest jedną z kilku milionów fanek, to czuje, że mnie kochają...
Wiem, że mają wady, ale po co o nich pisać, więc nie pomyślcie, że to dla mnie bogowie. Nie jestem zwariowaną fanką, która tylko o nich mówi. Dziwne, ale mam tylko 2 płyty, kilka plakatów, kubek i bransoletkę. A mogłabym mieć więcej, ale nie chce. Nie potrzebuje tego.

To chyba wszystko. Wątpię kto dotrwał do końca notki, ale w sumie się nie dziwię, trochę jest długa i nie musi wszystkich ciekawić. Dla hejterów, radzę obejrzeć zwiastun This is us, może wtedy zmienicie zdanie :)

14 komentarzy:

  1. Ja też na początku nie byłam nimi zainteresowana. Z czasem wyszło pare fajnych kawałków i wydaje mi sie że chłopcy zmężnieli :D ale nie jestem fankąmnpo prostu mam na telefonie kilka piosenek i chetnie slucham od czasu do czasu :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre piosenki mają fajne :). Jednak nie jestem ich zagorzałą fanką ;d.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedys była na prawdę ich totalna fanka, ale teraz mi już zbrzydli. Dalej słucham ich piosenek, bo spiewaja na prawde dobrze, ale jednak nic poza ich muzyka mnie nie interesuje. ;)

    mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem fanką 1D i mam nadzieję, że przyjadą kiedyś do Polski ! :) ♥

    http://neverrrrstopdreaming.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też tak jak ty jestem Directionerką i jeżeli chcesz poznać moją historię z nimi, opisałam ją w poście jakiś czas temu :)
    nesssy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam 1D!! Masz świetny gust
    najnowsza płyta jest mega i już nie mogę się doczekać piątej

    ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie słucham 1D. Osobiście uwielbiam Lanę Del Rey i Calvin Harrisa :).

    ♔ diaryyof-mee.blogspot.com ♔

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tez uwielbiam 1D ♥ pozdrawiam i zapraszam do mnie http://paulaandherlife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham one direction <33 zakochałam sie w klipie do Kiss me a piosenka story of my life po prostu jest magiczna :)
    http://alma-del-juego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię posłuchać ich kawałków, chociaż nie wszystkie przypadły mi do gustu i tak jak Ty nie jestem z nimi od początku, ale jak to się mówi, tylko krowa nie zmienia zdania :) hehe
    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam trochę inny gust muzyczny ale zapraszam do mnie http://bywaulotna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem directioner i wiele zawdzięczam chłopakom, cieszę się że ich "poznałam" a w ty roku prawdopodobnie drugi raz usłyszę ich "na żywo" :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane