3 stycznia 2015

Podsumowanie grudnia

Siema! :)
Niestety nie dodałam żadnej notki, związanej z Sylwestrem, powodem był brak czasu.
Mam nadzieję, że Sylwester był udany ^^ ja do niedzieli, tak na prawdę nie miałam żadnych planów na ten dzień. Oprócz domu :) a potem okazało się, że mogę przyjść do koleżanki, pojechać do cioci, albo jechać do innej koleżanki. Wybrałam tą ostatnią opcję :) i nie żałuje
Na początku będą zdjęcia, których dużo było w tym miesiącu.
w sklepie/paznokcie/najlepszy jogurt/drzewko/z Natalią/fontanna/pierwszy mróz/bakerolls/ja
w lustrze/gwiazdki na suficie/ja/widok z okna/selfie/niebo/z Lenką/z Natalią/u babci
ja/bransoletka od Kasi/koszulka/z Natalą/ja/z Pysią/słonik/niebo/w sklepie
ja/niebo/selfie/ja/drzewko/selfie/choinka/z Pysią/Kevin w święta
z Pyśką/śnieg/Ania z Lenką/ja z Lenką i Laurą/z Pyśką/ja/z kuzynkami/pierwszy śnieg/z dziewczynkami
z Nikolą/skittles/widok z okna/ja/bueno/z dziewczynami/prezent/z Darią/ sylwester

A teraz muzyka:
1. Robin Schulz - Sun Goes Down feat. Jasmine Thompson 
Jeju ta piosenka jest cudowna! Uwielbiam ją :)
2. John Legend - All of me tiesto remix
Lubię oryginalną wersję, ale ten remix jest świetny ^^
3. No Boyfriend - Sak Noel, Dj Kuba & Neitan ft. Mayra Veronica
Hit Sylwestra! :) bardzo uwielbiam, jest świetna :)
4. Demi Lovato - Let It Go (from "Frozen") 
Kocham. Cudowna piosenka. polska wersja tak samo+ulepimy dziś bałwana! Muszę obejrzeć tą bajkę :)
5. Shaggy Mohombi Faydee Costi - Habibi 
Super piosenka, świetna melodia :)

Wybrałam tylko 5, chociaż wiele mi się spodobało! :)
Mam tyle zdjęć do dodania. Już nie mogę się doczekać, kiedy jej dodam.
A co do roku 2014 nie należał do najlepszych, ale nie był zły.
Szczęśliwego 2015 roku! :)

8 komentarzy:

  1. Świetne podsumowanie, czekam na zdjęcia :D

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe zdjęcia ;) Obejrzyj "Frozen" koniecznie, ale po angielsku, polska wersja jest co najmniej beznadziejna :/ "Let it go" wg mnie po polsku w ogóle nie ma sensu i "Mam tę moc" mi nie pasuje. Ale obejrzyj :D
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię wszystkie te piosenki ale chyba najbardziej wpadła mi w ucho Shaggy Mohombi Faydee Costi - Habibi ♥
    Fajne podsumowanie :)

    http://neverrrrstopdreaming.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny mix.A jeśli chodzi o piosenki to mi jakoś najbardziej podrasowała pierwsza i ostatnia :D
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna choinka i to zdjecie Skittlesów ;o


    Obserwuję i zapraszam :)
    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham bakerolls <3 zwłaszcza o smaku pizzy
    bardzo ładne zdjęcia ^^
    http://miooodziablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ale z Ciebie śliczna dziewczyna! :*

    Pozdrawiam i zapraszam www.correct-incorrect.blogspot.com
    (dopiero zaczynam ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane