30 stycznia 2015

Podsumowanie stycznia :)

Siemka! :)
Widzę dużo pozytywnych komentarzy do zdjęć. Ale chyba z 4 komentarzy wynika, że osoby nie czytały postu! Włosy nie są moje XD przykro mi że niektórzy mają w dupie co piszesz a zapraszają Cię na swojego bloga... ale nic na to nie poradzę.

Wczoraj byłam w Warszawie na lodowisku na Narodowym :) i w Złotych Tarasach ^^ więcej opisze za kilka dni, bo mam mało zdjęć ;/ będzie kilka w sklejce.

Zatem przechodzimy do podsumowania. Czyli zdjęcia i piosenki, które wpadły mi w ucho.
1. Ellie Goulding - Love Me Like You Do
Jeju jedna z najlepszych piosenek. I nie dlatego, że jest z 50 twarzy Grey'a. Ona po prostu jest świetna. Uwielbiam ją! i to jest numer 1 stycznia! :)
2. Nickelback - What Are You Waiting For?
Uwielbiam! Kiedyś byłam fanką tego zespołu, ale mi przeszło. Ale piosenki mają nadal świetne. Ta jest cudowna :)
3. Tom Beck - Fort von hier
Niemiecka piosenka, ale jak cudowna. Chociaż nie lubię niemieckiego XD
Wgl ten wokalista jest świetny, znany jest z głównej roli w serialu Cobra 11-Odział Specjalny.
4. Indila - S.O.S
Na początku mi się nie podobała :) a teraz lubię jej słuchać.
5. Sia - You're Never Fully Dressed Without a Smile 
Sia ma tak piękny głos! Piosenka pełna optymizmu, świetna jest! :)

Zdjęcia:
oko/niebo/Nowy Rok/smile
selfie/zniszcz ten dziennik/ja/niebo
ja/z dziewczynami/światełko do nieba/ z Nikolą <3
selfie/ znowu oko/ja/rzeka i most w tle
ja/roślinka/ja/zachód słońca
sad/park/selfie/z Nikolą
z Pyśką/niebo/ja/mcdonalds
z Natalią/z Pauliną/Narodowy/Z Kariną
Lodowisko/z siostrą cioteczną/ja/z siostrami
z siostrami w drodze na Narodowy/Big Stig/z siostrą cioteczną/buty, które mogły być moje, ale nie są/Pałac Kultury i Nauki

I to wszystko! Do zobaczenie w następnej notce:)

10 komentarzy:

  1. świetny mix zdjęć ;)
    zaobserwowałam i zapraszam do siebie ;)
    http://lilajanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pozytywne zdjęcia, warto dokumentować chwilę bo one są ulotne, a fajnie jest wrócić pamięcią do dni kiedy świetnie bawiliśmy się z przyjaciółmi ;D
    http://gangetpolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze cudowny mix co daje świetne podsumowanko
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. O, zmiana wyglądu! zabawne zdjęcia :D lodowisko na stadionie-wow, musi być ogromne!
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do głosu Sia (Sii?) mogłabym polemizować, oglądałam jej występy na żywo i powiedzenie, że ta wersja i studyjna są odległe jak Polska i Chiny to eufemizm, aczkolwiek czasem lubię posłuchać piosenek.
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Super piosenki. wiele z nich to moje ulubione : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo super piosenki? Prawie kazdna znam. Mamy podobne gusta haha
    mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiele pozytywnych zdjęć ;). Widać, że styczeń należy do udanego miesiaca a tak przynajmniej mi sie zdaje :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne zdjęcia! http://czarnykleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane