7 lutego 2015

Kratka

Siemka :)
Dawno nie dodałam żadnego postu, co się u mnie nowego pojawiło w szafie, a kilka ubrań przybyło. Ale jakoś nie miałam ochoty pisać takiego postu.
Dziś pokaże co udało mi się zakupić w styczniu. Czyli są to dwa ubrania: spódniczka i leginsy. Obie rzeczy są w kratkę, czarno-białą. Ostatnio bardzo lubię takie ciuchy :) oprócz tego mam spodnie w kratkę czerwono-czarną, które uwielbiam <3
O to one :D

Pierwsze kupiłam leginsy i to w lumpeksie, od razu wpadły mi w oko :) za ok 10 zł
I są z firmy Top Shop!
Spódniczkę kupiłam w Terranovie za 19.90 zł.
Ostatnio w Rossmannie była (a może jeszcze jest) przecena na Baby lips :) kupiłam ją za 7 zł
Jest to mint fresh. Jest uczucie takiej świeżości na ustach i lekki posmak mięty. Pomadka jest bezbarwna.
Na razie jak dla mnie jest dobra! :)

15 komentarzy:

  1. całkiem niedawno zastanawiałam się czy kupić taką spódniczkę w tym właśnie sklepie :p
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kratka nigdy nie wyjdzie z mody, bardzo uniwersalny wzór. Trochę kojarzy się z mundurkiem szkolnym, ale nie jest to złe skojrzenie ;)
    http://gangetpolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna kratka :D ja mam zamiar kupić sobie takie tylko czerwone xD
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam taką punkową kratę, spodnie są genialne, ale spódniczka bije je na głowę! ;D
    I jakieś pół roku temu kupiłam sobie tę samą babylips, na takiej samej przecenie w rossmanie! ;)

    mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie mam identyczne legginsy czerwone i te czarne, kupiłam je w C&A na przecenie za 10-15 zł nie pamiętam dokładnie ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zdecydowanie wolę gładki dół, lubię jak na górze "coś bardziej się dzieje" :))

    OdpowiedzUsuń
  7. czerwone spodnie w kratkę przeboskie ! D:
    http://madeandleine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też załapałam się na promocje baby lips ale ja nie jestem szczególnie zadowolona ze swoich. Szybko schodzi z ust i nie nawilża wystarczająco tak jak producent obiecał :c

    Ps. Jeśli jesteś zainteresowana właśnie zrobiłam recenzję na temat baby lips - cherry me oraz intense care :)

    http://herecomesmaddie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tymi Baby Lips są właśnie różne oponie, jedni są zadowoleni, drudzy nie. No ale nie tylko ja i Ty mówisz, że szybko schodzą. Pomimo tego, że średnio się sprawdziły w moim przypadku to chyba się skuszę na jedną serię - Baby Lips Dr Rescue. Niby po tygodniu widać efekty :P

    http://herecomesmaddie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Z baby lips jestem zadowolona! A spodnie mega uwielbiam kratkę! Mam kilka postów poświęcone właśnie jej!
    Pozdrawiam i zapraszam: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  11. I właśnie sama za to uwielbiam lumpy, że można tam znaleźć niezłe perełki i to za grosze i wciąż wyglądać modnie i stylowo :)
    Te czerwono-czarne leginsy są świetne!! Sama poluję na coś podobnego :)
    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  12. czerwone w kratke najfajniejsze :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane