12 lutego 2015

Lodowisko ^^

Hej! :)
Dziś mam dla was zdjęcia z lodowiska i krótki opis jak było.
Do Wawy wybrałam się z siostrą i dwoma siostrami ciotecznymi. Byłyśmy na miejscu po 12, pojechałyśmy autobusem do Zlotych Tarasów, aby coś zjeść. Wiadomo, że był to Mcdonalds. Siedziałyśmy tam z godzinę. Rozmawiając i wgl.
Potem pojechałyśmy tramwajem na Stadion Narodowy. Jak weszłyśmy była taka długa kolejka, zrezygnowane, no ale stałyśmy z 10 min. Potem okazało się, że stoimy do wystawy klocków Lego, pozdro. A kolejka do lodowiska była mała. Kupiłyśmy bilety na lodowisko A i ruszyłyśmy po łyżwy.
 Założyłyśmy łyżwy i na lodowisko. Ludzi było sporo, ale nie za dużo. Świetna muzyka, super atmosfera. Jedyny minus to łyżwy. Lepiej wziąć swoje, jeśli się ma. Od tych strasznie bolą kostki i wgl całe stopy. Ale dało się wytrzymać. Był to bardzo dobry wypad. Mamy trochę zdjęć i kilka śmiesznych filmików. Jeździłyśmy godzinę i 15 minut.
Po łyżwach, pojechałyśmy na Plac Defilad, ze względu na moją siostrę. Jest ona fanką Top Gear, a do Wawy przyjechał Big Stig. Jeśli oglądacie to wiecie o kogo chodzi. Porobiłyśmy trochę zdjęć, postałyśmy. Jakiś fotograf zrobił nam zdjęcie jak na tle Big Stig'a robimy sobie selfie. Szkoda, że go nie mam:C bo zdjęcie wyszło super!
No końcu Złote Tarasy. Czyli sklepy, sklepy i sklepy. No i na końcu znowu do Maka i do domu.
Dzień spędziłam świetnie ^^

13 komentarzy:

  1. Ja niestety jestem jedynaczką ;c
    fajnie że ty masz siostrę ;)
    uwielbiam jeździć na lodowisko ;)
    i uwielbiam jeść w mcdonalds <33
    pozdrawiam cieplutko :3
    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja bym poszła sobie na lodowisko ale za daleko i nie mam z kim..
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  3. lodowisko na stadionie-musiało być ogromniaste ;)
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy ja byłam na lodowisku, a mcdonaldsa unikam od dawna, zrezygnowałam z niezdrowego jedzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie umiem jeździć na łyżwach :p prędzej bym się zabiła :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam jezdzic na lyzwach. Sliczne zdjecia :)

    Mój blog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju cudowna ! masz piękne włosy <3
    http://styleeforyouu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post ;3 i super zdjęcia ;)) widać że wypad był udany ;3

    Zapraszam:
    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Łyżwy są super ^^ Zazdroszczę Ci że byłaś na Narodowym, ja na razie jeżdżę po olsztyńskich lodowiskach, ale na szczęście kupiłam już swoje białe figurówki ^^
    Zapraszam na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2015/02/they-are-two-sides-of-same-coin-one-not.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Hah, ja byłam jak na razie tylko 1 raz w życiu na lodowisku :p

    Obserwuję i zapraszam :)
    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia! Fa nie jeżdżę na łyżwach, może kiedyś sie do nich przekonam :) obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  12. Yes, I follow you on gfc #321, follow back?

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też byłam w tym roku na narodowym na lodowisku :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane