3 marca 2015

Podsumowanie lutego:)

Siemka ^^
Dziś mam dla was podsumowanie, czyli piosenki jakie wpadły mi w ucho w lutym i mix zdjęć :D

Top 5 piosenek:
1. Rihanna & Kanye West & Paul McCartney - FourFiveSeconds
Zakochałam się w tej piosence. Miałam nadzieję, że śpiewa Paul, ale myliłam się, on tylko zagrał na gitarze a szkoda. Za to Kayne który nie rapuje, a śpiewa. I Rihanna z cudownym głosem :)
2. Deorro ft. Adrian Delgado & DyCy - Perdóname
Na początku nie przepadałam za nią, ale po jakimś czasie wpadła mi w ucho. Taka jest pozytywna! :)
3. John Mamann - Love Life ft Kika
Kolejna francuska piosenka, która mi się podoba, ale ta przeplata się z angielskim :)
4. Little Mix - Move
Jakoś 2 lata temu miałam fazę na ten zespół, słuchałam dziewczyny. Ale znudziły mi się. Teraz w lutym spodobała mi się właśnie ta piosenka ^^
5. ASAP ROCKY ft. Lana Del Rey - Ridin'
Usłyszałam jakoś ją w weekend, od razu mi się spodobała :)

Jeśli chodzi o luty, to był jeden z lepszych miesięcy, ponieważ byłam na koncercie Ed'a <klik> i w kinie na 50 twarzy Grey'a. Film mnie nie zachwycił, wolę książkę :) Także dowiedziałam się, że lecę do UK na parę dni. I can't wait <3

Teraz mix zdjeć! :)
z Nikolą <3/wschód/z Dagą/urodziny Darii
zachód/kawa/tak wyglądałam na koncercie/złote tarasy
support Ryan Keen/ z Kasią/ Ed Sheeran/ po koncercie
selfie/Ultraviolence-płyta Lany/selfie/niebo
Gazeta/ z płytą/zachód/ja
choker/słońce/kiss/pole
selfie/wycięty lasek/ja/las
ja/pole/babcia i mama/akcja na koncert Eda
ja/zdjęcie/pole/pies Czika

A teraz biorę się za wasze blogi, bo dawno ich nie czytałam. Do następnej notki xx

22 komentarze:

  1. Jak zawsze fajne podsumowanie
    Ostatnie zdjęcie najlepsze xD
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  2. o rany, zazdroszczę, też chcę do UK! :)
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mi luty minął bardzo szybko chyba dlatego że przez pół lutego miałam ferie a i luty miał tylko 28 dni :( i tAK szybko zleciałooo :)


    fajny mix zdjeć

    Pozdrawiam :***
    moze obs za obs daj znac

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsza piosenka mega, byłam pod wrażeniem jak ją usłyszałam! super mix, pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. też lubię te piosenki :)
    a zdjęcia sa świetne :)
    jestes bardzo ładna i fotogeniczna :)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki fajny ten piesek :D

    cuane.blogspot.com
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cool pics!

    Would you like to follow each other ?

    Kisses

    Emily from PTT

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post!
    Bardzo podoba mi się twój blog! <3

    Zapraszam mypassionpaula.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny mix zdjęć! Dodaje do obserwowanych i będę zaglądać częściej :-)
    http://esteraowczarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Like your blog very much! It was so interesting to read your posts and also I’d like to say that you have beautiful photos! I know that it requires so much time to update blog, but keep doing it!)
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia :))

    majka-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Lana ♥ Cudowne zdjęcia moją ulubioną piosenką jest również Perdóname :)

    http://makedo-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia - <333
    http://booksybooksyinietylko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny mix zdjęć! Uwielbiam takie oglądać :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny mix zdjęć! Ślicznie Ci w warkoczach
    Wpadniesz? Zaczynam od nowa
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    http://zuzannaobsadna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam przeglądać takie mixy zdjęciowe :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę koncertu Eda! Świetny mix :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane