7 kwietnia 2015

Anglia

Hej. Nie było mnie tu miesiąc Było to spowodowane wyjazdem do Anglii.

Napisze o kilku dniach spędzonych w Shepton Mallet oraz o locie. Kolejny post poświecę na Londyn i coś jeszcze :)

Lot miałam w piątek 13 nastego XD o godz. 21:40, był to mój pierwszy raz ;o trochę się bałam, ale nie było źle. Jedyne co to bardzo mi się w brzuchu przelewało i potem miałam okropny ból brzucha. Widoków ciekawych nie miałam bo ciemno, ale czasem fajnie było zobaczyć oświetlone miasta.
I te uszy zatkane masakra <<<
Wylądowaliśmy na obrzeżach Londynu. Potem czekała nas długa kolejka, do kontroli granicznej, bagaże i podróż samochodem do miasta, które leży 3 h drogi od Londynu. Zasnąć nie mogłam :<
I w końcu na miejscu. Wyspałam się.
W każdym pokoju wykładziny, okna, które się otwierają w drugą stronę, dziwne gniazdka, brak gniazdka w łazience, wykładzina na klatce schodowej czy pralka w kuchni. Inaczej jest... a i lewostronny ruch.
Tak wygląda miasto Shepton Mallet.
Trochę moich zdjęć ^^ a teraz znowu miasta. :)
Postaram się przejrzeć i nadrobić wasze blogi ^^ pa x

16 komentarzy:

  1. Fajnie, ze wróciłaś i że wyjazd się udał :)
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno trudno było Ci się przyzwyczaić, ale fajnie tak oderwać się od rzeczywistości od Polski, i polecieć np do Londynu:) Przepiękne niektóre mają te takie budynko-domki:) Bardzo ładna okolica:) Śliczne zdjęcia:)
    http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musiało być bardzo fajnie :)
    Ja nigdy nie byłam zagranicą, ale strasznie bym chciała :)
    Bardzo ładne zdjęcia!

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia, zazdroszczę! :D

    Pozdrawiam ✿
    ♥Mój blog-kliiik♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcie z budką czerwoną musi być :D a nie denerwowały cię 2 kurki od kranu? To jedyna rzecz której nie lubię w Anglii :/
    Świetne zdjęcia!
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne fotki, ja bym do samolotu nie wsiadła :) Pozdrawiam http://ajinaandlou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. CUdny blog
    .
    .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Mój Blog - klik!-Zapraszam Nowy Post
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jak bym pojechała, to bym prędko nie wróciła :P :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chciałam właśnie na osiemnastkę do Anglii pojechać, ale pomysł raczej nie wypali. Widzę, że czas spędziłaś udanie. Czekam na kolejny post o wyjeździe. ;)
    Masz może ochotę na wspólną obserwację? O ile mój blog przypadnie Ci do gustu. ;)
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia, Anu z http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę Ci wyjazdu :P
    Wpadniesz? Poklikasz w linki?
    http://zuzannaobsadna.blogspot.com/2015/04/new-in-from-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  11. przesliczne zdjęcia <3

    by-natalixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ciągnie mnie jakoś do Anglii :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama z miłą chęcią bym pojechała do Anglii, ale powstrzymuje mnie przed tym brak funduszy i studia niestety :( Piękne zdjęcia Kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne miejsce :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi sie twój blog. Dużo ciekawy zdjęć, które przykuwają uwagę!- obserwuję! :)
    I zapraszam do siebie- http://caarlet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane