19 kwietnia 2015

Dreams come true - London

''Najpiękniejszych chwil w życiu nie zaplanujesz. One przyjdą same''

Hej! :)
W końcu dodaje ten post. Nie mogłam się doczekać kiedy pokaże trochę zdjęć i opisze dzień w Londynie! ^^
Jak wiecie byłam w Anglii, Londyn wcale nie był w planach, ponieważ byłam w mieście położonym ok 300 km od stolicy. Jedynie byłam na lotnisku Londyn Stansted, ale to i tak na obrzeżach.

We wtorek miałam wracać do domu. Ok 3:30 w nocy wyjechaliśmy samochodem na lotnisko. Pech chciał, że samochód zepsuł nam się 13 km od lotniska, a została nam równa godzina do zamknięcia bramek. Przez ten czas mój cioteczny brat robił wszystko, żebyśmy zdążyły na lot. Ale nic nie zdołał zrobić. Dopiero ok 10 przyjechała po samochód laweta, a po nas koleżanka, brata, u której się potem zatrzymaliśmy i posiedzieliśmy trochę ^^ Mieliśmy pyszne sushi zrobione przez K.
No i zaczął się jeden z pięknych dni w moim życiu i już nie pechowy.
Wzięliśmy walizki i w drogę na pociąg. :)
Niżej zdjęcia z dzielnicy Abbey Wood
Bardzo podobają mi się te budynki. Chociaż w środku już nie są takie super. Ale na zewnątrz ładnie wyglądają.
Nie wiem jak jest na prawdę, ale zauważyłam, że Anglicy i może też inne narodowości to śmieciarze, w Polsce też czasem się zdarza. Ale nigdy w pociągu nie widziałam takiego brudu jak tam. Opakowania po jedzeniu, piciu, a nawet kość z jakiegoś mięsa ;-;
Potem czekała nas krótka podróż metrem. Ile ja się tam nachodziłam, już sama nie wiem czy jechałam w górę czy w dół tymi schodami ruchomymi, ale było z 3-4 piętra ;o
Po wyjściu ze stacji metra: Wita nas ten znak oraz Big Ben. Oczywiście zdjęcia musiały być. Bo to był piękny moment. Byłam taka szczęśliwa pomimo tego hałasu.

Gdy trochę zdjęć porobiliśmy, ruszyliśmy dalej. W stronę mostu. I zobaczyłam London Eye. Oczywiście kiedyś chciałabym się znaleźć w środku i podziwiać miasto z góry, ale to kiedy indziej, jak będę miała więcej czasu.




Jak wiecie to było nie planowane, więc udało mi się zobaczyć to co najważniejsze. Jeszcze z daleka widziałam Tower Bridge ^^ następnym razem poświecę na Londyn więcej czasu jak będzie możliwość... :)

25 komentarzy:

  1. Los Wam sprzyjał :D Fajnie, że jednak zobaczyłaś Londyn, też bym chciała zobaczyć to miasto :D Śliczne zdjęcia <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahh, zazdroszczę wyprawy do Londynu- bardzo bym chciała kiedyś tam polecieć:)
    A zdjęcie prześliczne, London Eye wygląda naprawdę super!:)
    Pozdrawiam,
    Mania:*
    Zapraszam na mojego bloga---> KLIK!♥
    Zajrzysz? Będzie mi bardzo miło! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym kiedyś pojechać do Londynu :)
    Świetne zdjęcia :)
    www.ala--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, pozazdrościć takiej wycieczki, ja po prostu ubóstwiam podróże, a Londyn mam w planach na przyszłość, na naukę języka itd. Masz szczęście, że tam pojechałaś, zdjęcia naprawdę super!

    Wypromuj się - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. sama chciałabym zobaczyć te wszystkie widoki :)
    nigdy jeszcze nie byłam w Londynie, ale może
    kiedyś się uda :) talerz pełen sushi, szaleństwo <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wygląd bloga :) To musiało byś nie przyjemne jak spotkałaś kości z mięsa ...
    http://seriouslyhumanity.blogspot.com/
    Wspólna obserwacja ? Ja już czekam na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się Twoja fotorelacja. Szczególnie zdjęcia, gdzie widać te pięknie kwitnące drzewa! Coś pięknego *.*

    Pozdrawiam.:)
    albumcodziennosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę wyjazdu, też chciałabym kiedyś tam pojechać :) świetne zdjecia ♥
    Konkursy internetowe

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjęcia, od zawsze chciałabym pojechać do Londynu, zazdroszczę:*
    obs/obs?
    kochana, poklikasz u mnie w linki KLIK:
    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/04/choies.html
    bardzo proszę odwdzięczę się (sprawdzam) :*

    OdpowiedzUsuń
  10. O jak super! A sushi jeszcze nigdy nie jadłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę pobytu w Londynie! Od zawsze chciałam tam pojechać :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY, POKLIKASZ? :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, bardzo chciałabym pojechać do Londynu :D

    Wróciłam do blogowania, więc zapraszam do siebie! :) Miło będzie, gdy skomentujesz lub zaobserwujesz, jeśli Ci się spodoba. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  13. Jeejuu Londyn, jak ja marzę żeby tam pojechać :oo ♥
    +masz śliczny uśmiech i włosy :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia, sama chciałabym kiedyś odwiedzić Londyn, gdyż jest to naprawdę piękne miasto ^^
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdjęcia, chciałabym pojechać do Londynu :)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę pobytu w Londynie :)
    http://paulinanowakk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny jest ten cytat na początku posta!
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten cytat jest cudny!
    Mam ostatnio taką ochotę na sushi a Ty mi jeszcze zdj pokazujesz:(

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny cytat <3
    ale mi smaka tymi zdj narobilaś! :c

    obserwuje i licze na rew :* http://pinkintherain.blogspot.com/
    UDANEGO DNIA!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane