21 maja 2015

Haul zakupowy: Rossmann

Hej, hej! ^^
Dziś mam dla was haul zakupowy z Rossmanna. Jak wiecie niedawno były promocje, musiałam z nich korzystać. Chociaż się tak często nie maluje, bo najczęściej jest to tusz i jakaś pomadka. To się tym razem skusiłam pierwszy raz na puder ;o tak pierwszy raz w życiu kupiłam sobie puder XD
Miałam problem jaki kupić, zdecydowałam się na ten z Manhattanu. Użyłam go tylko raz i może być:) nie pamiętam ile kosztował, ale kupiłam go na tej promocji -49%
Krem bb właśnie mi się skończył z Maybelline, miałam zamiar kupić ten sam. Ale zaczęłam szukać innych i padło na krem z Manhattanu. No i mogę napisać, że się sprawdza jak dla mnie :) Też nie wiem ile kosztował ;o
O tym tuszu widziałam wiele pozytywnych opinii, no i nie dziwię się bo jest świetny. Normalnie kosztuje ok 60 zł, a na promocji kupiłam go za ok 30 zł. Jest to tusz L'Oreal Volume million lashes so couture, so black. Pięknie pachnie, ma super silikonową szczoteczką, która pięknie maluje i rozdziela rzęsy. Jestem z niego zadowolona. :)
Czarna kredka do oczu z lovely. Dałam za nią 2.50 zł chyba. Chciałam temperowaną, bo są lepsze. Nawet dobrze rysuje się nią kreski, które można poprawić eyelinerem :)
No i w końcu zakupiłam konturówkę do ust. I to był dobry zakup. Dzięki niej chociaż odrobinę mogę sobie powiększyć usta! ^^ Kolor jest świetny. Dobrze utrzymuje się na ustach. Zapewne w normalnej cenie bym jej nie kupiła, ale po promocji kosztowała ok 17 zł :)
Na tą kredkę do ust, miałam ochotę już od dłuższego czasu, ale uznałam, że poczekam na jakąś promocję i tak kupiłam ją za ok 13 zł :) Długo się utrzymuje i nie zostawia śladów np na szklance.
I przedostatnim zakupem jest szminka z Maybelline. Ma ładny jasny różowy kolor i takie drobinki błyszczące. Ładnie się prezentuje, ale trzyma ok 2 h. I bardzo ładnie pachnie! :)
Ostatni zakup to lakier miętowy z wibo chyba. Kupiłam go za ok 3 zł. Zapomniałam zrobić zdjęcia ups.. :) i to wszystko.
Czy wy też coś kupiłyście? ^^
Miłego dnia! :)

14 maja 2015

Podsumowanie marca

Hej ^^
Musiałam, zrobić podsumowanie marca, bez tego nie dało się obejść. Bo to był super miesiąc, ponieważ byłam w Anglii, spełniłam swoje marzenie ^_^ oraz znalazłam pracę.

Jak się domyślacie mix zdjęć będzie w większości z pobytu z Anglii, są to fotki, których jeszcze nie dodawałam a na podsumowanie są idealne :)
Muzyka pojawi się w podsumowaniu z kwietnia.

ja/wózki z tesco, jakieś 500 m od sklepu xd/selfie w lustrze/z Laurą
z Nelą/Louis z 1D/z dziewczynkami/kochane<3
Nela/w charity/w barze/z Nelą
Shepton Mallet/z dziewczynami/Yankee candle/Nela
 lód kit kat/selfie/niebo z samochodu/na promie
 Francja/z Laurą/napis na ścianie/urodziny
z Laurą/:)/z Nelą/Anglia
tort/Laura/skałki/z Nelą
 smile/park w Anglii/kisses/kaczki
zachód/widok z promu/wschód/brzydka pogoda w Francji
selfie/metro w Lonydnie/z big benem xd/ z london eye

Już z Polski
ja/papita/z Natalą/najlepsze miętowe cukierki <3
Reese's/ z Natalą/najlepsze chipsy bo octowe *-*


8 maja 2015

love spring!

Siema.
Od powrotu z Anglii, bardzo zaniedbałam bloga, bo tylko pojawiły się 2 posty... (post o Londynie)
Nie będę się bronić tu brakiem czasu, albo pracą. Po prostu nie miałam ochoty jakoś pisać. Chociaż nazbierało się dość dużo zdjęć i nawet pomysły na posty, to nie chciało mi się pisać. Czas to zmienić!

Niedawno byłam z Kariną na zdjęciach w sumie to ja miałam tylko jej robić, ale ona też mi trochę pstryknęła. :) Pogoda nam dopisała, troszkę wiatr przeszkodził, ale to nic. Ważne, że było ciepło i świeciło słońce. Dziś pokaże swoje zdjęcia, a następnym razem Kariny ^^

kurtka-reserved
bluzka-lumpeks
spodnie-cropp
buty-sinsay
okulary-new yorker

Właśnie bluzkę niedawno kupiłam, ogólnie przez te 2 m-c kilka rzeczy zakupiłam, więc taka notka też się pojawi! do następnej ^^