21 maja 2015

Haul zakupowy: Rossmann

Hej, hej! ^^
Dziś mam dla was haul zakupowy z Rossmanna. Jak wiecie niedawno były promocje, musiałam z nich korzystać. Chociaż się tak często nie maluje, bo najczęściej jest to tusz i jakaś pomadka. To się tym razem skusiłam pierwszy raz na puder ;o tak pierwszy raz w życiu kupiłam sobie puder XD
Miałam problem jaki kupić, zdecydowałam się na ten z Manhattanu. Użyłam go tylko raz i może być:) nie pamiętam ile kosztował, ale kupiłam go na tej promocji -49%
Krem bb właśnie mi się skończył z Maybelline, miałam zamiar kupić ten sam. Ale zaczęłam szukać innych i padło na krem z Manhattanu. No i mogę napisać, że się sprawdza jak dla mnie :) Też nie wiem ile kosztował ;o
O tym tuszu widziałam wiele pozytywnych opinii, no i nie dziwię się bo jest świetny. Normalnie kosztuje ok 60 zł, a na promocji kupiłam go za ok 30 zł. Jest to tusz L'Oreal Volume million lashes so couture, so black. Pięknie pachnie, ma super silikonową szczoteczką, która pięknie maluje i rozdziela rzęsy. Jestem z niego zadowolona. :)
Czarna kredka do oczu z lovely. Dałam za nią 2.50 zł chyba. Chciałam temperowaną, bo są lepsze. Nawet dobrze rysuje się nią kreski, które można poprawić eyelinerem :)
No i w końcu zakupiłam konturówkę do ust. I to był dobry zakup. Dzięki niej chociaż odrobinę mogę sobie powiększyć usta! ^^ Kolor jest świetny. Dobrze utrzymuje się na ustach. Zapewne w normalnej cenie bym jej nie kupiła, ale po promocji kosztowała ok 17 zł :)
Na tą kredkę do ust, miałam ochotę już od dłuższego czasu, ale uznałam, że poczekam na jakąś promocję i tak kupiłam ją za ok 13 zł :) Długo się utrzymuje i nie zostawia śladów np na szklance.
I przedostatnim zakupem jest szminka z Maybelline. Ma ładny jasny różowy kolor i takie drobinki błyszczące. Ładnie się prezentuje, ale trzyma ok 2 h. I bardzo ładnie pachnie! :)
Ostatni zakup to lakier miętowy z wibo chyba. Kupiłam go za ok 3 zł. Zapomniałam zrobić zdjęcia ups.. :) i to wszystko.
Czy wy też coś kupiłyście? ^^
Miłego dnia! :)

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie promocje ! Również kupiłam kredkę do oczu, do ust, puder, fluid oraz lakier do paznokci :)
    Oby częściej były takie promocje ;333

    OdpowiedzUsuń
  2. No sporo tego, trzeba przyznać ;) Ja na tej promocji kupiłam tylko tusz do rzęs i szminkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, akurat kończy mi się krem bb to chyba wypróbuję ten z manhatanu :)
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam żadnego z tych kosmetyków, a na tej promocji kupiłam tylko dwa podkłady i puder :D
    Zostaję na dłużej i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia :) Bardzo fajny blog!

    http://majka-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja gdy tylko mogę staram się omijać Rossmanna:-D jakoś zawsze wychodzę tam z pustym portfelem :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta kredka z Rimmela jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tez kupilam te kredke do oczu, a pozniej w domu znalazlam taka druga nie używaną haha :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam tych kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietny haul, ja ostatnio również zrobiłam wielkie zakupy w tym sklepie :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com
    obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane