10 czerwca 2015

Old photos-friend

Hej :) znowu dawno mnie nie było. Od tego powrotu z Anglii a minęło już prawie 3 m-c trudno jest wrócić do blogowania :) Niby pomysły na notki mam, ale pisać mi się nie chce. I czasu czasem nie mam..
Te zdjęcia robiłam pewnie w lutym, swoje już dawno tu wstawiłam, koleżanki nie :) jestem bardzo do tyłu z tymi zdjęciami... niedługo się pojawią wiosenne i letnie ^^ bo w tamtym tygodniu było upalnie i pięknie *-* teraz jest zimno
Miłego oglądania.


Na zdjęciach Patrycja :)

9 komentarzy:

  1. tak patrze patrze...i nie mg się napatrzeć *.*
    piękne zdjęcia, Patrycja ma świetne oczy ;) hipnotyzują ^^
    a ty jesteś bardzo dobrym fotografem :*
    też często robię przerwy w blogowaniu, ale najważniejsza jest motywacja, bo wtedy też znajdzie się wolny czas, gdy db się zorganizujemy ;D
    3mam kciuki za dobry powrót :*
    +w wolnej chwili mogłabyś poklikać u mnie w linki w ostatnim wpisie? ;))

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, ze jesteś no i świetne zdjęcia. Naprawdę ładna modelka
    Pozdrawiam,Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia! :) Ma piękne oczy <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Ty masz wzrok hipnotyzujący :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te zdjęcia ;) Mega mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę fajne zdjęcia, niektóre jak z okładki! :D
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. masz bardzo ładny uśmiech!

    zapraszam do mnie i do wspólnej obserwacji !
    http://kamila-mazur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane