19 czerwca 2015

Podsumowanie kwietnia

Hej. 
Dziś mam dla was podsumowanie kwietnia. Bardzo późno je dodaje. Jakoś tak wyszło, że z notkami na blogu jestem w tyle. Powoli nadrabiam. Będą zdjęcia, których za dużo nie jest, ale także 
muzyka, która wpadła mi w ucho w marcu i kwietniu.
W tym miesiącu dużo się nie nie wydarzyło, były święta, pogoda taka sobie i zaczęłam pracować.
Miłego oglądania i słuchania.
ps. Jeśli chodzi o muzykę z kwietnia nie dodałam wszystkiego, bo znowu coś blogger nie chce ze mną współpracować dlatego na dole jest biały pasek...

MARZEC
1. Philip George - Wish You Were Mine
Ta piosenka wpadała mi w ucho w Anglii, uwielbiam ją do tej pory :)
2. Olly Murs - Wrapped Up ft. Travie McCoy
W Polsce prawie wgl nie puszczają teledysków Murs'a a w Anglii bardzo często i ta piosenka wpadła też mi w ucho jak i kolejna jego...
3. Olly Murs - Seasons
Kolejna cudowna jego piosenka ^^
4. Jess Glynne - Hold My Hand 
5. Carly Rae Jepsen - I Really Like You
Wpadła w ucho jak kiedyś Call me maybe

KWIECIEŃ
niebo/ja/z Darią/uśmiech!

z Kariną/selfie/z Darią/ outfit na święta
z siostrami/z Darią/ja/ponownie z Darią
<3/ja/z Kariną/selfie
z siostrami/z Nelą/z Natalą/ Nelka i Zuzia
Nela i Zuzia/ z Natalą/kochane dziewczynki<3

To jest numer 1. Cudowna piosenka. Chociaż nie oglądałam nigdy Szybcy i wściekli, bo mnie ten film nie interesuje, to piosenka najbardziej jest świetna. No i tekst...
Piosenka na początku nie podobała mi się, ale po jakimś czasie stała się moją ulubioną :) tylko ten teledysk dziwny...   


13 komentarzy:

  1. Fajne podsumowanko, jak zawsze
    Pozdrawiam,Mada
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam i lubię tę piosenkę Carly, faktycznie wpada w ucho!
    ✿ blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kocham piosenkę See You Again <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. co prawda też nigdy nie oglądałam szybkich i wściekłych, ale piosenkę uwielbiam!
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny post; )
    Co powiesz na wspolna obserwacje? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno sie uczciwie odwdziecze :) Moj blog

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia :)



    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/- zapraszam skomentuj jeśli coś Ci się spodoba, będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piosenka Carly Rae Jepsen też mi wpadła w ucho! Fajne, pozytywne zdjęcia :D
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie piosenka Carly strasznie denerwuje, jednak jestem skazana jej słuchać, ponieważ moja koleżanka również ją uwielbia :p
    Pozdrawiam!
    Mój Blog - zerknij! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostanio rozkminialam ten teledysk do elastic heart i nadal nie rozumiem przekazu:(

    Zapraszam;) ---> klik, klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega fajne podsumowanie, a zdjęcia są przecudowne!;*
    I really like you to również moja ostatnio ulubiona piosenka, Call me maybe też jest mega!;)
    Zapraszam cię serdecznie na mojego bloga! Trochę pozmieniałam,ale mam nadzieję, że Ci się spodoba:)
    manniaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane