31 lipca 2015

Podsumowanie czerwca i lipca

Siemka :)
Takie szybkie podsumowanie tych 2 m-c. Pogoda dopisała w czerwcu i na początku lipca. Potem zaczęło się psuć nie fajnie. Większość czasu spędziłam w pracy. Ale byłam 3 razy w Wawie i kilka razy na grillu. Mam nadzieję, że w sierpniu poprawi się pogoda, bo chce się bardzo wybrać na plażę, bo w lipcu nie miałam okazji :< Za większość połowa wakacji minęła.
Wykorzystajcie ten drugi miesiąc jak najlepiej!!! ^^

Muzyka:
Moim numerem jeden zdecydowanie w czerwcu i lipcu nadal jest Years&Years - King
Ta piosenka dla mnie wymiata :) tak samo teledysk

Dziś także numer 1 ale tylko w lipcu i to ostatniego dnia lipca jest nowy singiel One Direction - Drag me down. Piosenka wyszła dziś i od razu się w niej zakochałam. Trochę inne rytmy niż zazwyczaj, ale lubię. Kogo mi brakuje tam, no Zayna, ale niech się rozwija teraz w karierze solowej :)
http://www.itemvn.com/song/?s=31E37B0E58 na razie na yt trudno znaleźć ;o

Zdjęcia :D
subway/ja/niebo/plac zbawiciela/z Nikolą/chill/paznokcie/lody/niebo
spódniczka/ja/cola/z Nikolą/pełnia/z siostrą/ja/las/kwiatek
las/ja/siostra/ja/z Nikolą/smile/moje buty/ja/zachód
owies/me/buziak/ja/koktajl z truskawek/szosa/z rodziną/ja/paznokcie
 Natalia/ja/paznokcie Natali/książka Love, Rosie/ja/krople deszczu/z Nikolą/ja/nasze buty
ja/z Nikolą/w lustrze/burza/ja/ciastko/ja/zachód/ja

8 komentarzy:

  1. też lubię tę 1 piosenkę ;) zdjęcia super, świetna ta bluzeczka na ostatnim zdjęciu! :)
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne zdjęcia, lubię takie kolaże :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie - buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny mix :) A piosenka "King" też jest moją ulubioną :D

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia i fajny mix :) Bardzo lubię piosenkę King :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cały album y&y jest świetny! Uwielbiam Drag me Down i również brakuje mi Zayna

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie że miło spędziłaś te 2 miesiące :)
    Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane