16 lipca 2015

Podsumowanie maja

Hej ^^
Cały czas zaniedbuje tego bloga. Ostatnio nie mam ochoty tu pisać. Zdjęć mam dużo do wstawienia, a ochoty brak. Jeszcze muszę nadrobić wasze blogi bo jestem w tyle. Bardzo chciałabym dodawać posty, ale moje lenistwo wygrywa. Postaram się to przezwyciężyć :)

Dziś jeszcze zdjęcia z maja, ale bez muzyki już. Chociaż wtedy moim numerem jeden było to :
Miłego oglądania:)

ja/kwiatki/z Pysią/łąka
 ja/pole/moje paznokcie/z Pyśką<3
Ja/dmuchawiec/<3/smile
Ja/moje włosy/z Pati/ja
ja/z Pati/z Natalą/coca-cola cherry
lasagne/ja x2/moje paznokcie

Maj to zdecydowanie najpiękniejszy miesiąc :) Niedługo się pojawi notka z Wawy, bo wczoraj byłam :)

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Miło spędziłaś tegoroczny maj :)
    Życzę dużo chęci do pisania postów!

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny kolorek na włosach
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne zdjęcie te kwiatka! Świetne podsumowanie :D

    Mój blog, zapraszam- kliknij✿

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejku, jesteś teraz ruda! Chyba lubię ten kolor na twoich włosach, jeszcze sama nie wiem :)
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdj, bardzo ci koszulki w paski pasują, zaobserwowałam, mam nadzieje, ze też nie zaobserwujesz,
    Pozdro:*
    http://nataliahalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia <3
    Życzę motywacji i wytrwałości w przezwyciężaniu lenie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. :) :) malujesz włosy u fryzjera czy sama? :) boski kolor, jaka to farba? :)
    Mój blog - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane