26 lipca 2015

Warszawa

Hej :)
Głównym powodem wyjazdu do Wawy było złożenie dokumentów na studia na SGGW.
O 8 wyjechałam z koleżanką z mojego miasta. W Wawie byłyśmy o 9. Udałyśmy się po bilety a następnie do metra, potem przesiadka do 1 linii metra. Wyszłyśmy na Służewcu, a stamtąd na SGGW, daleka droga. Kolejka długaaa, stałam 1.5 h. Ale po 12 miałam wszystko załatwione. I mogłyśmy jechać do Arkadii.
Zjadłyśmy sobie po bułce na miejscu, nie chodziłyśmy po sklepach. Ale za to przed Arkadią leżałyśmy sobie na leżakach, fajnie było:)
Potem próbowałyśmy dojechać do centrum. Oczywiście Złote Tarasy. W sklepach spędziłyśmy 5 h i tak kupiłam tylko koszulkę. W którymś poście sie pojawi. Szukałam także kapelusza, ale nic ciekawego. Po ty chodzeniu. Byłyśmy takie głodne. Że odwiedziłyśmy Burger King, Kfc i Maka.

Potem ruszyłyśmy do metra...
A z metra do autobusu, zatrzymałyśmy się i ruszałyśmy przez most podziwiając widoki i Wisłę XD
I tak doszłyśmy spacerkiem na Dworzec Wileński zaszłyśmy jeszcze do Maca na kawę i do domu :)
Uwielbiam jeździć do Warszawy ^^

15 komentarzy:

  1. Bardzo fajna fotorelacja
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia :)
    Spędziłyście bardzo miły dzień :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie byłam nigdy w Warszawie. Ale z chęcią kiedyś bym tam pojechała.
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. AH ta Wawa! Byłam 2 razy i żałuję, że tylko tyle.. i że mam tam tak daleko :<

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjecia;)
    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł na bloga. :)

    Zapraszamy także do nas, dopiero zaczynamy, każdy komentarz, oraz nowy czytelnik nas motywuje :)

    http://steps-together.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna fotorelacja, też byłam w Warszawie, ale w marcu;) Mój blog- ultradefenceless zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Warszawe zwiedziłam tylko raz i była to wycieczka szkolna, ale bardzo mi się spodobała.
    Wpadniesz?
    zuzannaobsadna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia <3
    Obserwowanie za obserwowanie?
    Zacznij :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietny post ; )

    http://brunettevibes.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja będę studiowała w Lublinie. Nie ukrywam, że wolałabym w Warszawie :) Zapraszam do siebie, własnie opublikowałam post na temat potrzebnych rzeczy na stancji, może się zainspirujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jakoś nie lubię takich miejsc jak Warszawa czy Poznań, zdecydowanie wolę Wrocław czy Kraków, mimo że studiuje w Poznaniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. byłam w Warszawie tylko na lotnisku w nocy xd :( z chęcią zobaczyłam bym stolice za dnia i dokładnie
    pozdrawiam :*
    palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zawsze świetne podsumowanie miesiąca
    Pozdrawiam, Madda
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane