27 sierpnia 2015

Końcówka wakacji :)

Hejka :)
Dziś oczywiście post ze zdjęciami, które uwielbiam robić, szczególnie koleżankom :)
Już dla większości z was jest końcówka wakacji, tak jak dla mojej koleżanki, więc w roku szkolnym będzie mniej czasu na zdjęcia. Ja na szczęście mam ''wolne'' do października:) bo jednak pracuje, to tego czasu i tak jest mniej.
W sumie post będzie rozłożony na kilka części, bo tak zazwyczaj robię... a potem jestem w tyle z innym zdjęciami, które czekają na dodanie. Ale co tam. Dziś chciałam dodać te zdjęcia ponieważ, robione były kilka dni temu. Więc są świeże
Poza tym nic ciekawego, oprócz tego, że zaczęłam 5 sezon PLL :D

Natalia ma na sobie mój ulubiony cropp top w paski i swoją czarną spódniczkę :) jak dla mnie idealnie to pasuje + czerwona szminka ^^


10 komentarzy:

  1. Super zdjęcia! Śliczna koszulka <3

    U MNIE LINKOWANIE! WYSTARCZY KLIKNĄĆ W LINKI!
    BĘDĘ BARDZO WDZIĘCZNA! ;) ZAPRASZAM! + MAŁY KONKURS
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  2. nie chce końca wakacji -.- ale z drugiej strony będzie więcej okazji do spotkania ze znajomymi :D wszędzie można dostrzec plusy ;)
    i ponownie cudowne zdjęcia ♥
    modelka jest prześliczna *.* jak ja bym chciała tak wyglądać :3
    idealne połączenie *.* aż tak mi się zamarzył taki crop top :) dziewczyny, dobra robota >
    3majcie się ^.*
    +mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w najnowszym wpisie? :*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahh tak ciężko w to uwierzyć, że już za parę dni znów szkoła...
    Bardzo ładne zdjęcia! Masz figurę modelki :)
    Pozdrowionka
    world-of-crazy-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaudka stała za aparatem jako fotograf, a jej koleżanka była modelką. -.-

      Usuń
  4. Śliczne zdjęcia :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja skończyłam PLL oglądać na którymś odcinku 6 sezonu, ale usunęło mi się zaznaczenie i teraz nie pamiętam, gdzie to było :( Muszę chyba cały 6 sezon od początku obejrzeć. Musimy się niedługo w Warszawie spotkać i poplotkować. ^^ Crop top jest świetny, a Natalia ma cjcfdbvmesckibv figurę i zazdroszczę jej, tak jak i Tobie, bo sama jesteś mega szczuplutka. Przesyłam buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. slicznie wychodzisz na zdjeciach
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjecia :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcie 1 i 4 mega! Naprawdę świetnie wyszło :D
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane