16 sierpnia 2015

Summer

Hejka :)
Znowu mnie długo nie było, ale brak czasu, albo neta ;/
W tamtym tygodniu trochę się działo tak samo i w tym. Byłam z koleżankami na zdjęciach, efekty będą niżej. Byłyśmy wieczorem na plaży. Później też z 2 razy byłam na plaży no i praca. I jeszcze z jedną koleżanką na zdjęciach. W tym tygodniu byłam z siostrą w Warszawie, moje ulubione miasto ^^ oczywiście takie upały to i plaża, bo miałam cały dzień wolny. Dziś też wolne, to byłam u babci :)
I jakoś leci, pogoda jest super, tylko dni jakoś szybko mijają ;O
A teraz będę nadrabiać blogi :)
crop top-ciucholand
spódniczka-cropp
okulary-new yorker
kapelusz-sinsay
bransoletka-prezent

To jest 1 część zdjęć, niedługo pojawi się kolejna :)

15 komentarzy:

  1. Masz racje dni szybko mijają, aż za
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialną masz bluzeczkę :) Świetnie wyszły zdjęcia! O to prawda, za szybko leci ten czas!
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny top! Zawsze podziwiałam ludzi, że potrafią znaleźć tak fantastyczne ubrania w ciuchu :D Czas leci zbyt szybko, nie zauważamy kiedy mija kolejny dzień.
    Pozdrawiam!
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia :)
    immort4lgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcia są cudowne, pełne pozytywnej energii:)
    Pozdrawiam serdecznie!:) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne okulary i bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko co dobre szybko się kończy...
    Świetnie wyglądasz! :)

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne zdjęcia, piękna bluzeczka, jesteś prześliczna ! :**
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzeba korzystać z wakacji :)
    Fajne zdjęcia :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku Klauduśka wróciła <3 Stęskniłam się za Twoimi zdjęciami, mimo że przeglądałam Twojego instagrama na bieżąco. Mam nadzieję, że będziesz częściej wpadać na bloga i publikować posty, bo świetnie robisz to co robisz ^^ Ślicznie wyglądasz wiesz Mordeczko? ^^
    Pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane