18 września 2015

^^

Hej ^^
Jak ja mogłam zapomnieć o piosence Lany w podsumowaniu. Kocham ją <3
Wgl muszę odsłuchać piosenek jej z nowego albumu ''Honeymoon''
Nic ciekawego się nie dzieje, nie mam czasu teraz na żadne zdjęcia. A pogoda jest nawet ładna :)
Więc wstawiam zaległe zdjęcia z sierpnia :) Mam nadzieję, że wrócę na bloga i będę na bieżąco z notkami:) Potrzebuje czasu...
bluzka-H&M
spódniczka-New Yorker
kapelusz-Sinsay
okulary-New Yorker
bransoletka-prezent
buty-targ
Z Pauliną :)
Z siostrą :)

Miłego weekendu! :D

11 komentarzy:

  1. super wyglądasz:D ~best-frieend.blogspot.com zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba twoja spódniczka, chyba sobie taką kupię przy najbliższej okazji :)
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam tę piosenkę Lany Del Rey. A Ty wyglądasz świetnie. Muszę zainwestować też w kij do sefie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piosenkę bardzo lubię ;) Bardzo spodobała mi się Twoja koszulka ;) Podobne jesteście z siostrą ;)

    p a u l y n n e x - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tą piosenkę co do stylizacji wyglądasz rewelacyjnie. :)

    http://evelinololove.blogspot.com/2015/09/biao-czarny-komplet.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia jak zwykle cudowne ^^ Powodzenia na studiach Misiaku <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz bardzo szczery uśmiech, a to coraz rzadsze. Pozdrawiam!

    vexykon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane