10 października 2015

Kajaki

Heeej :)
Jak wam mija weekend? Bo mi bardzo przyjemnie, ale jestem mega zmęczona, ponieważ dziś byłam z siostrą na kajakach i było warto. Chociaż teraz bolą mnie ramiona i trudno ręce podnieść mi w górę to się cieszę, że spoko spędziłam dzień.

Był to mój pierwszy raz na kajakach, do pokonania było 14 km. Dałam radę z siostrą, ona już była drugi raz. Za pierwszym razem była w nocy i miała do przepłynięcia ok 30 km. Pogoda dopisała, pięknie świeciło słońce. I nie było takiego wiatru. Polecam wszystkim takie spędzenie dnia.
Jeśli chodzi o post o moich studiach pojawi się jako kolejny :)
Do zobaczenia.

24 komentarze:

  1. Ooo musiało być ciekawie :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że weekend spędzony aktywnie :) :). U mnie zimno i ponuro, ciężko gdziekolwiek się wyrwać :D.
    TikiStyle

    OdpowiedzUsuń
  3. Musiało być świetnie :)
    W tym roku byłam 2 razy na kajakach i jest to super zajęcie :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham kajaki!
    Dobrej Nocy!
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę takiego weekendu:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    http://caroline-caaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę ci !!!!!!!!!
    Widać że masz pełno energii ! :D
    zapraszam, zaczynam www.mala-sue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. oo, ja zawsze milo wspominam kajaki :D chociaz faktycznie bola rece, ale jest to mila forma spedzenia czasu :D/ K

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam wiele razy na kajakach i za każdym razem było super ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie kajakowałam :) zazdroszczę :)

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog :)
    .
    .
    Co powiesz na obs za obs? (jak tan,anpisz u mnie na blogu)
    Zapraszam http://fashionandeuforia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój weekend udany, "wyprowadziłam" się na 3 dni do przyjaciółki która mieszka 10 min ode mnie :D W wakacje byłam na kajakach, było super! ;) Cieszę się że miałaś udany dzień ;)
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. W zeszłym roku razem z klasą wybraliśmy się na spływ kajakowy więc znam ten ból rąk, my byliśmy w maju więc przy okazji wróciliśmy spaleni od słońca :)
    może wspólna obserwacja? daj znać :)
    pozdrawiam
    shinyygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze chciałam spróbować popływać na kajakiem muszę na wiosnę może spróbować
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  14. ja bym się bała;p boję sie głębokie wody xd

    OdpowiedzUsuń
  15. Weekend musiał być udany! Fajne zdjęcia :)

    Bierzemy udział w konkursie. Pomożesz? :) IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna sprawa ale... nie było Wam za zimno? u mnie dzisiaj spadł śnieg -.-' (śląsk)

    OdpowiedzUsuń
  17. widać że super sie bawiłas :D ~best-frieend.blogspot.com przy okazji zapraszam do siebie na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  18. Great blog!
    Would you like to support each other by following each other´s blog? ^_^

    Et Omnia Vanitas

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie miałam okazji płynąć kajakiem. Koniecznie kiedyś będę musiała spróbować :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeju, jeju! Musiało być super! Zazdroszczę :)
    Zapraszam nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bałabym się, nie przepadam za kajakami, ale fajnie że się wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane