12 listopada 2015

Autumn

Hej:)
Znowu trochę mnie nie było, nie miałam czasu na bloga. Nie miałam nawet ochoty siedzieć przed komputerem, bo od razu spać mi się chciało. Czeka mnie nauka i nauka. Bo mam trochę zaliczeń już ;O ugh. Dam radę! Muszę ;)
Jakoś w tamtym tygodniu, koleżanka poprosiła mnie o zrobienie zdjęć, bez wahania poszłam z nią do parku. Przy okazji, parę fotek mi zrobiła. Które mam dziś do pokazania :) A kiedy indziej pokaże zdjęcia koleżanki. Pogoda nam dopisała i te przepiękne tło w parku, te liście uwielbiam to!

Miłego oglądania:)
 Cała ubrana na czarno, ale przełamałam to czerwonymi trampkami :) które są z lumpeksu. Tak conversy z lumpeksu za 10 zł! :D
płaszcz-house
bluzka-topshop
rurki-cropp
chustka-targ
conversy-lumpeks
I jeszcze piękny zachód słońca :)

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia :) Ja w tym roku nie zdążyłam zrobić zdjęć, gdy trwała jeszcze piękna złota jesień. Teraz już tylko szaro, buro...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia|!
    Bardzo ladnie wyglądasz ;)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Klimatyczne zdjęcia, uwielbiam jesień ! Wyglądasz pięknie :)
    A tymczasem zapraszam do siebie na nowy post :) aroundmydayy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie Ci w takim kolorze włosów i w takiej fryzurze!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jakoś ostatnio nie chce mi się siedzieć przed komputerem. Cudowne zdjęcia a szczególnie ten zachód
    v Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane