27 listopada 2015

Wakacyjnie :)

Hej.
Żeby odrobinę zrobiło się ciepło, znowu mam zaległe zdjęcia z sierpnia z Natalią ;D
Pogoda za oknem nawet spoko, ale jak się wyjdzie bardzo zimno :O
Od piątku brak mi czasu na bloga, bo studia. Od poniedziałku zaczęłam pracować jako stażystka na Komendzie Policji. Wracam po 16 ale jakoś nie mam ochoty wchodzić na neta. Muszę się do tego trybu przyzwyczaić, jeszcze do tego dochodzi nauka. Mam nadzieję, że w 2 tygodniu będzie już inaczej, ogarnę się bardziej z czasem :)
A pierwszy tydzień w pracy bardzo dobrze ^^
W końcu weekend :)
Na zdjęciu Natalia :)
crop top- H&M
kardigan - H&M
Tyle wiem^^
Miłego weekendu!

11 komentarzy:

  1. Miło popatrzeć na takie słoneczne zdjęcia! ;)
    Tęskni się za latem :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogłam oderwać oczu od zdjęć. Na moment powróciłam wspomnieniami do wakacji. Taka piękna pora roku, a tak szybko przemija. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdj. :**
    nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie, powroty po 16, kiedy robi się ciemno nie są niczym przyjemnym - zmęczenie birze górę i ma się siłę tylko na to by poleżeć i oddychać, a tu jeszcze lekcje i domowe obowiązki. Najważniejsze, że podoba Ci się ten staż :D. Mam rozumieć, że będziesz Panią Policjant? :D Alle czad! :*
    A zdjęcia takie słoneczne, ach, miło powrócić choćby myślami do wakacji. Jednak cieszę się, że niebawem zima, chciałabym już śnieg :D
    3maj się ^.*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne wakacyjne zdjęcia
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Zima ma uroki, ale w tej chwili ja chcę latoooo! Bardzo ładnie wyszły zdjęcia ;) Łał, na posterunku policji, super! Powodzenia na studiach, przyzwyczaisz się! :)
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia, jesteś prześliczna:)
    brakuje mi wakacji:(
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    http://caroline-caaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieżko jest sie przyzwyczaić do trybu pracy :/ niestety wiem cos o tym. Z czasem bedzie lepiej, ale początki były straszne - przynajmniej dla mnie. Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia piękne, aż tęskno się robi za wakacjami!:(
    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia, przypominają o wakacjach ;)

    Zapraszam na nowy post z serii świątecznej <3
    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane