3 listopada 2015

Podsumowanie października

Hej :)
Dziękuje za tyle pozytywnych komentarzy pod ostatnim postem. Jedyne co mnie boli, to to że niektórzy nie czytają wpisu i piszą, że to JA pięknie wyszłam na zdjęciach, chociaż to NIE byłam JA ;__;
Październik minął spokojnie :) była taka sobie pogoda, czułam jakby była zima :O ale ostatnie dni były przepiękne *-*
Zaczęłam studia, byłam na kajakach, robiłam dużo zdjęć ^^
Ale końcówka miesiąca była smutna, ponieważ zespół One Direction miał swój ostatni koncert przed przerwą. Jak zapewniali ostatni koncert na trasie OTRA a nie w życiu. Trzymam ich za słowo, że wrócą po przerwie. Mogą być na niej rok, ile chcą niech odpoczną. Bo są maszynką do zarabiania pieniędzy. Teraz czekam na płytę ^^

Zdjęcia:
fav buty/ja/kajaki/w sklepie
moje usta/bokeh/ja/most i rzeka
 drzewo/ja/moje buty/w lustrze
 koczek/Wawa/ja/chodnik
 ja/pałac kultury i nauki/zabawa ze snapem XD/ściana w Wawie
ja/ z Natalią/ Warszawa/ ja

TOP 5 piosenek:
Kolejna najpiękniejsza piosenka One Direction, mojego ukochanego zespołu. Nie mogę się doczekać kiedy wyjdzie płyta, tylko czekać do 13 listopada. Jest to ich 5 i ostatnia płyta przed przerwą, którą już zaczęli... A teledysk jest świetny, ale jednak daleko mu do LT, SOML czy Night Changes. No i brak Zayna ;/
Czekałam 3 lata na jej piosenkę :) niedługo płyta/ Singiel jest cudowny ^^ jej głos, miło jej się słucha
Podobają mi się piosenki tego zespołu ^^ to jedna z moich ulubionych :)
Kolejna ulubiona piosenka, której na początku nie lubiłam XD
Podoba mi się ta piosenka od dłuższego czasu. Ma super tekst :) lubię jak siostra gra ją na gitarze.

10 komentarzy:

  1. Adele, Florence mają niesamowite głosy, uwielbiam te kobiety <3 Strachy na lachy to jeden z moich ulubionych polskich zespołów. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam 1D i trochę mi szkoda, że robią sobie przerwę, ale jednak rozumiem ich :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie królują u mnie Strachy na lachy

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię takie mixy zdjęc :)
    i strachy na lachy <3/K

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia!
    Nowa piosenka Adel to prawdziwy skarb :)

    Brzydki Ptak

    OdpowiedzUsuń
  6. Adel jest genialna! Bardzo fajne zdjęcia, podoba ci się na studiach jak na razie? Wiem że to dopiero miesiąc, ale zawsze coś tam już można powiedzieć ;)
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta piosenka Adele jest genialna :) Fajny mix zdjęć ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, a piosenki 1D i Adele - najlepsze
    healthybeautylifestyle

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia na studiach:)
    Kocham piosenek Adele ♥
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
    '
    http://caroline-caaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. nie jestem wielką fanką One Direction, ale wiele ich piosenek mi się podoba ♥ świetny mix zdjęć ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane