17 listopada 2015

Pysia - zdjęcia z maja

Siemka :)
Jak niektórzy wiedzą, dodaje zdjęcia z dużym opóźnieniem, bo po powrocie z Anglii, bo wtedy nie miałam weny bo coś tu dodawać. Dlatego pojawią się zdjęcia z maja, na których jest Pyśka.

W piątek wyszedł album One Direction ''Made in the A.M'' prawie wszystkie piosenki mi się podobają! Mam także kilka swoich ulubieńców :)
Są to:
- Drag me down
- Perfect
- History
- End Of The Day
- What a Feeling
- Olivia
- Never Enough
- If I Could Fly
- Hey Angel
W sumie to trochę ich jest haha :D
Niestety nie wiem skąd są ubrania :)
Do zobaczenia w następnym poście.

8 komentarzy:

  1. Ja tam kocham cały MITAM więc w piątek gdy miałam wersję Deluxe w rączkach to skakałam ze szczęścia, że to kolejna płyta moich idoli do kolekcji. Jestem płyciarą więc skusiłam się też na singiel Perfect i Night Changes bo albumy mam już wszystkie :) ładne zdjęcia!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyszły zdjęcia! Aż z maja? Jeny, kiedy to było :D Nie jestem fanką OD ale tę pierwszą piosenkę to nawet ja kojarzę, ciągle w radiu leci :D
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. przeurocza modelka i klimatyczne foty <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne fotki. Muisz mi wybaczyć
    , że się nie wypowiem na temat One Direction ale nie jestem ich wielką fanką i nie znam nazw piosenek itp. Prepraszam ale zapamiętaj zdjęcia są cudne ♡

    Pozdrawiam SharpeeE ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia i stylówka! <3
    zapraszamy na naszego bloga. jeśli ci się spodoba zaobserwuj, napewno się odwdzięczymy :)
    http://nadiaandlaura.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  6. Obecnie moją ulubioną piosenką 1D jest "Infinity" ♥ A tak poza tym, pięknie wyglądasz na tych zdjęciach ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane