14 listopada 2015

TAG: 5 filmów i piosenek w moim wieku/moje urodziny :)

Hej!

Dzisiaj przychodzę do was z szybkim, ale bardzo fajnym tagiem a mianowicie:
5 filmów i piosenek, które powstały w 1995 roku, czyli są w moim wieku. A że dziś jest 14.11 czyli moje 20 urodziny to dlaczego dziś nie zrobić takiego tagu ^^

Filmy:
1. JUMANJI
Chyba każdy zna ten film, ze wspaniałym aktorem - Robin Williams, który niestety nie jest już z z nami...
Ten film, oglądałam już tyle razy, nawet nie liczę. Za każdym razem jest dla mnie ciekawy, na początku był przerażający. Ta gra bardzo wciągająca i niebezpieczna, kiedyś sama miałam ochotę w takie coś zagrać XD strach by było :)
2. Toy Story
Może, nie mój ulubiony film animowany, ale jednak jest spoko. Lubię go pod każdym względem. Zawsze myślałam, ze moje zabawki, też tak ożywają i robią co im się podoba :) i że już 1 część ma 20 lat :O
3. Ace Ventura: Zew natury
Zawsze rozwalał mnie ten film, szczerze nigdy nie obejrzałam go do końca i nie wiem dlaczego. Ale aktor gra bardzo fajny! :D
4. Babe - świnka z klasą
O to jest fajna komedia o uroczej śwince i jej przygodach :D
5. Kacper
Doskonale pamiętam bajkę z tym duszkiem, ale film też jest bardzo fajny :D
Muzyka:
1. Coolio - Gangstas Paradise
Serio nie wiedziałam że ta piosenka ma 20 lat, bardzo znana piosenka! i świetna :)
2. Mr. President - Coco Jambo
Też znana i bardzo wesoła :D zaskoczenie, że ma 20 lat, myślałam, że więcej
3. Tina Turner - GoldenEye
Piosenka z Bonda, który mógł się także pojawić w zestawieniu filmów :)
4. Formacja Nieżywch Schabuff - Lato
Polska piosenka :) bardzo fajna, jeszcze z polskich mogę dodać ''Budzikom śmierć'' czy cos Liroya
5. Michael Jackson - You are not alone
Piękna piosenka...
Miłego weekendu! :)

17 komentarzy:

  1. Nie wierzę że Toy Story jest już w naszym wieku! I duszek Kacperek... Ale jesteśmy stare :D Też nie mogę uwierzyć że "Golden Eye" i "You are not alone" mają tyle lat! Wszystkiego najlepszego! I dziękuje za życzenia w moje urodziny :D
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz spotkałam się z takim tagiem. Good for You! Oczywiście wszystkiego najlepszego :)
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tag.
    To wszystkiego Najlepszego.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Coolio - Gangstas Paradise - uwielbiam również tą piosenkę.
    http://smallredcherry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Happy Birthday! :)
    I can not believe that these films and music for 20 years already! *о*

    I love and i follow your blog, please follow me too. ;)
    My blog "Demilla". Welcome!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego ! :D Bardzo fajny i luźny tag :)

    zapraszam do mnie :)

    http://tuniemanieba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł z tym postem.
    Myślałam, że Toy Story powstało później.
    Ajć, oglądało się te bajki ;)
    Bardzo ładne zdjęcia|!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkiego najlepszego! uwielbiam tę piosenkę Michaela ;) a film Jumangi - moje dzieciństwo ;)
    healthybeautylifestyle

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego ! Spełnienia marzeń i dalszych sukcesów :)
    Bardzo ładne zdjęcia :) Bardzo fajny post. Michael Jackson - You are not alone - Cudna piosenka ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. tez bardzo lubilam duszka Kacpra <3/K

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Jumangi :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ojej Toy Story! ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja urodziłam się rok później, ciekawe co w tym roku powstało ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane